Izvor: Mondo, 26.Sep.2016, 22:29 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Zelena trava doma mog...
Španci čine sve što mogu ne bi li njihova Primera dostigla popularnost engleske Premijer lige.
Marketing je u modernom fudbalu najbitniji. Jasno je svima da ne plaćaju klubovi desetine miliona evra na transfere igrača isključivo zbog njihovog kvaliteta, već imaju veoma preciznu računicu koliku će im popularnost i zaradu od prodaje dresova doneti određeni fudbaler.
Shvatili su to i Španci, doduše neke stvari malo posle Engleza, pa se sada trude da ih stignu.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Mondo << />
Vodeći se podatkom da je iz vikenda u vikend popunjeno čak 96,2 odsto ukupnog kapaciteta svih stadiona u Premijer ligi i na zavidnu internacionalnu popularnost engleskog prvenstva, u Primeri su rešili da promene neke stvari. Bez obzira što imaju fantastične igrače Barselone, Reala, Atletiko Madrida i nekih drugih klubova, potrebno je uvesti određene novine.
Jedna od njih je - zelenija trava!
"Problem sa Španijom je to što je veoma toplo tokom leta. Na primer, čak i u septembru je trava na nekim stadionima žuta. Zato smo odlučili da razgovaramo sa klupskim ljudima zaduženim za održavanje terena i stavimo im do znanja da trava mora da bude određene zelene boje", otkrio je Adolfo Bara, direktor marketinga Primere, za agenciju AP tokom "SoccerEX" konvencije koja se održava u Mančesteru.
"Kada gledate utakmice Primere na televiziji, vidite da su neki stadioni bolje osvetljeni nego drugi. Na nekim stadionima je trava zelena, na nekim žuta. Problem je što nemamo konstantnost, a veoma je bitno da kada neko pogleda televizor može odmah da prepozna da je u pitanju utakmica Primere, bez obzira koji timovi igraju", dodao je Bara.
Biće nam potrebno neko vreme da to dovedemo u red, ali verujemo da ćemo uspeti.
Uz želju da zaista uspeju, ljudima iz španskog fudbala posvetićemo pesmu "Riblje Čorbe" pod nazivom "Zelena trava doma mog".
Izvor: YouTube
Šalu na stranu, Španci su ozbiljno shvatili marketinški problem sa kojim se suočavaju i zato su već uveli određena audio-vizuelna pravila koja klubovi moraju da poštuju. Neka od njih su da reklame na stadionu moraju da budu u bojama kluba, postoje određene propozicije za sedišta pored terena, kako bi u svakom trenutku kamera mogla da uhvati i deo gledališta, a verovatno i (nažalost) drečave boje rezervnih dresova...