Zelena trava doma mog...

Izvor: Mondo, 26.Sep.2016, 22:29   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zelena trava doma mog...

Španci čine sve što mogu ne bi li njihova Primera dostigla popularnost engleske Premijer lige.

Marketing je u modernom fudbalu najbitniji. Jasno je svima da ne plaćaju klubovi desetine miliona evra na transfere igrača isključivo zbog njihovog kvaliteta, već imaju veoma preciznu računicu koliku će im popularnost i zaradu od prodaje dresova doneti određeni fudbaler.

Shvatili su to i Španci, doduše neke stvari malo posle Engleza, pa se sada trude da ih stignu.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Mondo << />
Vodeći se podatkom da je iz vikenda u vikend popunjeno čak 96,2 odsto ukupnog kapaciteta svih stadiona u Premijer ligi i na zavidnu internacionalnu popularnost engleskog prvenstva, u Primeri su rešili da promene neke stvari. Bez obzira što imaju fantastične igrače Barselone, Reala, Atletiko Madrida i nekih drugih klubova, potrebno je uvesti određene novine.

Jedna od njih je - zelenija trava!

"Problem sa Španijom je to što je veoma toplo tokom leta. Na primer, čak i u septembru je trava na nekim stadionima žuta. Zato smo odlučili da razgovaramo sa klupskim ljudima zaduženim za održavanje terena i stavimo im do znanja da trava mora da bude određene zelene boje", otkrio je Adolfo Bara, direktor marketinga Primere, za agenciju AP tokom "SoccerEX" konvencije koja se održava u Mančesteru.

"Kada gledate utakmice Primere na televiziji, vidite da su neki stadioni bolje osvetljeni nego drugi. Na nekim stadionima je trava zelena, na nekim žuta. Problem je što nemamo konstantnost, a veoma je bitno da kada neko pogleda televizor može odmah da prepozna da je u pitanju utakmica Primere, bez obzira koji timovi igraju", dodao je Bara.

Biće nam potrebno neko vreme da to dovedemo u red, ali verujemo da ćemo uspeti.

Uz želju da zaista uspeju, ljudima iz španskog fudbala posvetićemo pesmu "Riblje Čorbe" pod nazivom "Zelena trava doma mog".



Izvor: YouTube

Šalu na stranu, Španci su ozbiljno shvatili marketinški problem sa kojim se suočavaju i zato su već uveli određena audio-vizuelna pravila koja klubovi moraju da poštuju. Neka od njih su da reklame na stadionu moraju da budu u bojama kluba, postoje određene propozicije za sedišta pored terena, kako bi u svakom trenutku kamera mogla da uhvati i deo gledališta, a verovatno i (nažalost) drečave boje rezervnih dresova...

Nastavak na Mondo...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Mondo. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Mondo. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.