Izvor: JužneVesti.com, 03.Apr.2023, 17:07
Za reklamni materijal Grad Vranje daje 9,5 miliona - od bilborda do porcelanskih šolja
Promotivni materijal Grada Vranjance će ove godine iskoštati 9,5 miliona dinara, stoji u odluci o dodeli ugovora Grafičkom Dizajn Studiu Griffon koji se jedini javio na konkursu. Za taj novac lokalna samouprava će dobiti oko 60 različitih stavki - od bilborda i postera, do olovki, upaljača, porecelanskih šolja, majica i kišobrana.
Na javni poziv Gradske uprave u kome su tražene ponude za “promotivni materijal Grada >> Pročitaj celu vest na sajtu JužneVesti.com << Vranja”, Griffon je bio jedini ponuđivač i dobio posao koji će važiti 12 meseci.
Kako piše u tenderskoj dokumentaciji, novac će biti potrošen na postere, panele i flajere za prezentaciju Vranja na sajmovima, bilborde sa štampom “Vranje, grad koji ima dušu” u koloru, reklamne banere, memorandume…
Deo novca otići će i na štampanje vizit karti i PVC vizit karti, reklamnih fascikli, blokova, kesa i kesa za piće.
Takođe, Grad je naručio i stone kalendare za 2024. godinu, reklamne notese A5 formata plave boje, sa elastičnom trakom i držačem za olovku, rokovnike sa koricama od eko kože, hemijske olovke i hemijske olovke u poklon kutiji, upaljače, plastične držače za olovke, drvene poklon kutije za flašu i reklamne futrole za dokumenta.
Na spisku potrebnog reklamnog materijala su i porcelanske šolje, obične šolje i tacne, raznorazni privesci za ključeve, kišobrani sa automatskim otvaranjem u žutoj i teget boji, kao i fleš memorije, muške i ženske polo majice.
Griffonu je poverena i izrada javnih priznanja povodom Dana Grada, ID kartica sa PVC držačem i satenskom trakom za prezentacije i manifestacije grada Vranja, graviranje pločica za potrebe prezentacije i posvete, izrada pečata, svilenih stonih zastava Republike Srbije i Grada Vranja.
Firma je ponudila da taj posao uradi za 7,9 miliona dinara, a cena sa PDV-om iznosi 9,5 miliona dinara.