Izvor: SandzakPress.net, 08.Nov.2019, 14:18

Rampa na uvoz polovnjaka: Više od milion automobila ne ispunjava eko-standarde evro 3 i 4

Rampa na uvoz polovnjaka: Više od milion automobila ne ispunjava eko-standarde evro 3 i 4

Za manje od četiri godine Srbija je uvezla više od 500.000 polovnih vozila i platila ih najmanje milijardu evra, pišu “Novosti”. Kako pišu “Novosti”, vozni park u našoj zemlji u proseku je stariji od 17 godina. Povodom izjave predsednika Srbije Aleksanda Vucića da se razmatra zabrana uvoza vozila evro3, list navodi da su tipovi automobila sa ovim standardom motora počeli da se proizvode 2000. i sa proizvodnih traka su silazili do 2005, kada je uveden evro4 koji je važio od 2006. do 2009. “Ovi automobili čine oko 60 odsto svih registrovanih vozila. Mora da se zabrani uvoz krševa, ne samo sa evro 3 veći i sa evro 4 motorom”, smatra Miloš Petrović, predsednik Srpske asocijacije uvoznika novih vozila. To u praksi znači...

Nastavak na SandzakPress.net...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 Povezane vesti
Šta vlasnicima vozila donosi zabrana evro-3 i evro-4 automobila? VIDEO

Šta vlasnicima vozila donosi zabrana evro-3 i evro-4 automobila? VIDEO

Izvor: B92, 08.Nov.2019

Beograd -- Saobraćaj predstavlja veliki izvor zagađenja vazduha, a polovni automobili koji dolaze iz Zapadne Evrope u Srbiju tome veoma doprinose...Nakon najava da se razmatra zabrana uvoza automobila sa evro-3 i evro-4 standardom, postavlja se pitanje da li vlasnici automobila s ovim motorima u Srbiji...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SandzakPress.net. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SandzakPress.net. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.