Izvor: Večernje novosti, 08.Nov.2019, 12:44

Stručnjaci o noćnoj mori koja čeka vozače: Nemamo para za “evro 5”, ali to bi uskoro moglo da se promeni

Stručnjaci o noćnoj mori koja čeka vozače: Nemamo para za “evro 5”, ali to bi uskoro moglo da se promeni

Polovnjaci stariji od deset godina su najprodavaniji na auto-placevima i čine 60 odsto voznog parka, novije teško možemo da priuštimo VOZAČI koji se premišljaju oko kupovine starijeg polovnjaka - bolje da požure. Sve je izvesnije da će i u Srbiji pasti rampa na uvoz četvorotočkaša sa "evro 3" standardom, kojih je na našim putevima trenutno oko 60 odsto. Struka pozdravlja zabranu uvoza "trovača". Pošto neke zemlje nameravaju da "proteraju" i "evro 5" - očekuju veću ponudu "mlađih" polovnih vozila na našem tržištu. Uvoznici korišćenih automobila, s druge strane, uvereni su da je ovaj scenario preskup za naš standard. Pročitajte još: Najava zabrane starih automobila: Spisak modela koje možda više...

Nastavak na Večernje novosti...






 I drugi pišu o ovome:
 Povezane vesti
Rampa na uvoz polovnjaka: Više od milion automobila ne ispunjava eko-standarde evro 3 i 4

Rampa na uvoz polovnjaka: Više od milion automobila ne ispunjava eko-standarde evro 3 i 4

Izvor: SandzakPress.net, 08.Nov.2019

Za manje od četiri godine Srbija je uvezla više od 500.000 polovnih vozila i platila ih najmanje milijardu evra, pišu “Novosti”. Kako pišu “Novosti”, vozni park u našoj zemlji u proseku je stariji od 17 godina. Povodom izjave predsednika Srbije Aleksanda Vucića da se razmatra zabrana uvoza...

Nastavak na SandzakPress.net...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Večernje novosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Večernje novosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.