RTS: Nismo ustupili reklame jednoj agenciji

Izvor: Blic, 21.Nov.2012, 21:16   (ažurirano 02.Apr.2020.)

RTS: Nismo ustupili reklame jednoj agenciji

"RTS nikada nije ustupio celokupni ili većinski reklamni fond bilo kojoj agenciji ili kupcu, a reklamno vreme prodaje u skladu sa Statutom i cenovnikom koji određuje Upravni odbor", stoji u odgovorima na pitanja poslanika DSS Siniše Kovačevića, koje je Radio-televizija Srbije poslala Ministarstvu kulture.

RTS navodi da nije tačno kako “nema više reklamnih sekundi za prodaju jer celokupnim fondom raspolažu kompanije čiji su vlasnici Đilas i Šaper“ i da svake godine >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << zbog ekonomske krize ostane neutrošen znatan deo vremena, dodajući da RTS nema ni sa jednom agencijom ugovor duži od godinu dana, jer to zakon ne dozvoljava.

Kako navode u javnom servisu, zarada od marketinga i drugih komercijalnih prihoda za 2012. biće oko 23 miliona evra, a sa političkim marketingom oko 27 miliona. To je između 35 i 40 odsto godišnjeg budžeta RTS-a. Na plate odlazi oko 23,5 miliona evra, na poreze i doprinose 19, a programske i fiksne troškove 29,5 miliona evra.

Kao najveće oglašivače RTS navodi Telekom Srbija, Proctor&Gamble, Državnu lutrija Srbije, Dunav osiguranje, Poštansku štedionicu, Junet international, Arenu Beograd.

Pet najvećih agencija koje za klijente zakupljuju prostor na RTS-u su “Direct media”, “Media pool”, “Contrast studios”, “One Media”, “M.I. marketing”, “Kompani” d.o.o. Beograd, “Union media”, “OMD media”, “Media House” i “Mass media”.

Prema navodima RTS-a, javni servis ima 3.240 stalno zaposlenih i oko 560 spoljnih saradnika, te da nije bilo prinudnih odmora, a svi radnici koji su otišli morali su da budu proglašeni tehnološkim viškom uz pristanak. Takođe, plate su kasnile samo tri puta ove godine na po nekoliko dana.

Prema navodima iz pisma, nije tačno da RTS snima manje drama i serija nego ranije, a najgledanije emisije ne spadaju u komercijalni žanr. RTS navodi da nema ni poreskih, ni policijskih istraga na javnom servisu, a najveći problem je što nijedna vlada do sada nije obezbedila stabilno finansiranje.

Povezane vesti: RTS: Ocene Siniše Kovačevića su neistinite Siniša Kovačević: RTS u dubokoj krizi, bez koncepta i programa RTS: Poslujemo godišnje sa 10 marketinških agencija

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

RTS ODGOVARA KOVAČEVIĆU: Nismo ustupili reklame jednoj agenciji!

Izvor: Telegraf.rs, 21.Nov.2012

"RTS nikada nije ustupio celokupni ili većinski reklamni fond bilo kojoj agenciji ili kupcu, a reklamno vreme prodaje u skladu sa Statutom i cenovnikom koji određuje Upravni odbor", stoji u odgovorima na pitanja poslanika DSS Siniše Kovačevića

Nastavak na Telegraf.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.