
Izvor: N1 televizija, 05.Okt.2018, 20:05 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Mihajlović: Lidlova kampanja nije dobra poruka građankama
Predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović pozvala je nemačku kompaniju "Lidl" da "još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije".
"Izuzetno mi je drago što je kompanija 'Lidl' došla na naše tržište, što će uposliti veliki broj naših mladih ljudi, ali moram da primetim da marketinška kampanja u kojoj ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca >> Pročitaj celu vest na sajtu N1 televizija << kao visok kvalitet ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije", navela je Mihajlović u saopštenju.
Ona je navela da veruje da će "Lidl" u svom poslovanju biti društveno odgovorna kompanija i da će poštovati principe rodne ravnopravnosti, u čemu će imati podršku Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Vlade Srbije.
"Uverena sam da kada rukovodioci kompanije 'Lidl' bolje upoznaju Srbiju videće da žene u našoj zemlji nisu ni jeftine, niti ih treba vrednovati kao robu, već da zaslužuju poštovanje", rekla je Mihajlović.