
Izvor: Blic, 05.Okt.2018, 19:50 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Lidl: Reklama nema za cilj da nekoga omalovaži
Kompanija Lidl Srbija saopštila je večeras da njihova marketinška kampanja "Savršen par" kojom se promoviše otvaranje Lidl prodavnica u Srbiji nema za cilj da bilo koga omalovažava i da veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola.
Povezane vesti
Lidl: Cilj reklame nije da omalovažava bilo koga
Izvor: Vesti-online.com, 05.Okt.2018
Kompanija Lidl Srbija saopštila je večeras da njihova marketinška kampanja "Savršen par" kojom se promoviše otvaranje Lidl prodavnica u Srbiji nema za cilj da bilo koga omalovažava i da veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola...Povodom izjave potpredsednice Vlade i predsednice Koordinacionog...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.