
Izvor: RTS, 05.Okt.2018, 19:43 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Lidl: Kampanja nema za cilj da bilo koga omalovažava
Povodom izjave potpredsednice Vlade i predsednice Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Zorane Mihajlović, koja je pozvala kompaniju "Lidl" da još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije i poruci koju šalje ženama, "Lidl Srbija" saopštava da im je izuzetno žao što je kampanja "Savršen par" od dela javnosti shvaćena na način na koji ta kompanija nije nameravala.
>> Pročitaj celu vest na sajtu RTS <<
"Ideja naše kampanje nema za cilj da bilo koga omalovažava, već da promoviše ono po čemu je 'Lidl' prepoznat u svetu, a to je najbolji odnos cene i kvaliteta. Kao glavni promoteri, u kampanji se pojavljuju dva lika, eksperti za kupovinu. Oba lika su prikazana kroz više pozitivnih osobina, a u nastavku kampanje, koji će uskoro biti emitovan, postaju deo života naših potrošača i aktivno im pomažu da donesu dobre odluke pri kupovini", navodi se u saopštenju.
Dodaje se da povezivanje bilo kog od likova sa samo jednim atributom nije bila namera i da je raspodela njihovih "ekspertiza" potekla od roda reči u srpskom jeziku, gde je kvalitet muškog roda, a cena – ženskog.
"Kao odgovorna kompanija, u svim segmentima poslovanja poštujemo princip ravnopravnosti i duboko cenimo napore svih institucija, organizacija civilnog društva i pojedinaca koje ulažu u stvaranje društva ravnopravnih ljudi sa jednakim mogućnostima. Kompanija 'Lidl' zalaže se za iste vrednosti i veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola", navodi "Lidl Srbija".
Lidl: Reklama nema za cilj da nekoga omalovaži
Izvor: Blic, 05.Okt.2018
Kompanija Lidl Srbija saopštila je večeras da njihova marketinška kampanja "Savršen par" kojom se promoviše otvaranje Lidl prodavnica u Srbiji nema za cilj da bilo koga omalovažava i da veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola.