Izvor: Vesti-online.com, 05.Okt.2018, 19:31 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Mihajlović: "Lidl" da razmisli o poruci koju šalje ženama
Potrpedsednica Vlade i predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Zorana Mihajlović pozvala je danas kompaniju "Lidl" da još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije i poruci koju šalje ženama u Srbiji.
"Izuzetno mi je drago što je kompanija "Lidl" došla na naše tržište, što će uposliti veliki broj naših mladih ljudi, ali moram da primetim da marketinška kampanja u kojoj ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca >> Pročitaj celu vest na sajtu Vesti-online.com << kao visok kvalitet ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije", istakla je Mihajlović u saopštenju.
Ona je izrazila uverenje da će komnpanija "Lidl" u svom poslovanju biti društveno odgovorna i da će poštovati principe rodne ravnopravnosti u čemu će imati podršku Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Vlade Srbije.
- Uverena sam da kada rukovodioci kompanije "Lidl" bolje upoznaju Srbiju videće da žene u našoj zemlji nisu ni jeftine, niti ih treba vrednovati kao robu, već da zaslužuju poštovanje - naglasila je Mihajlović.
Nastavak na Vesti-online.com...
Mihajlović: Lidl da razmisli o svojoj kampanji i poruci koju šalje ženama u Srbiji
Izvor: Beta, 05.Okt.2018
Predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost i ministarka gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović pozvala je nemačku kompaniju "Lidl" da "još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije"."Izuzetno mi je drago što je kompanija...