Lidl i ministarka: Kog su roda kvalitet i cena

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 05.Okt.2018, 20:33   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"Lidl" i ministarka: Kog su roda kvalitet i cena

Potrpedsednica Vlade i predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Zorana Mihajlović pozvala je danas kompaniju "Lidl" da još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije i poruci koju šalje ženama u Srbiji.

"Izuzetno mi je drago što je kompanija "Lidl" došla na naše tržište, što će uposliti veliki broj naših mladih ljudi, ali moram da primetim da marketinška kampanja u kojoj ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << kao visok kvalitet ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije", istakla je Mihajlović u saopštenju.

Ona je izrazila uverenje da će kompanija "Lidl" u svom poslovanju biti društveno odgovorna i da će poštovati principe rodne ravnopravnosti u čemu će imati podršku Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Vlade Srbije.

"Uverena sam da kada rukovodioci kompanije "Lidl" bolje upoznaju Srbiju videće da žene u našoj zemlji nisu ni jeftine, niti ih treba vrednovati kao robu, već da zaslužuju poštovanje", naglasila je Mihajlović.

Lidl: Reklama nema za cilj da nekoga omalovaži

Kompanija Lidl Srbija je uzvratila saopštenjem u kome kaže da njihova marketinška kampanja "Savršen par" kojom se promoviše otvaranje Lidl prodavnica u Srbiji nema za cilj da bilo koga omalovažava i da veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola.

Lidl navodi da im je žao što je njihova kampanja u delu javnosti shvaćena na način na koji nisu nameravali.

Kompanija Lidl Srbija navodi da je ideja kampanje da promoviše ono po čemu je Lidl prepoznat u svetu, a to je najbolji odnos cene i kvaliteta.

U saopštenju se objašnjava da se kao glavni promoteri, u kampanji pojavljuju dva lika, eksperti za kupovinu i da su oba lika prikazana kroz više pozitivnih osobina.

Oni u nastavku kampanje, koji će uskoro biti emitovan, postaju deo života naših potrošača i aktivno im pomažu da donesu dobre odluke pri kupovini, navodi se u saopštenju Lidla.

"Povezivanje bilo kog od likova sa samo jednim atributom, nije bila naša namera. Raspodela njihovih "ekspertiza" jednostavno je potekla od roda reči u srpskom jeziku, gde je kvalitet muškog roda, a cena - ženskog", ukazuje Lidl.

Kažu da kao odgovorna kompanija, u svim segmentima poslovanja poštuju princip ravnopravnosti i duboko cene napore svih institucija, organizacija civilnog društva i pojedinaca koje ulažu u stvaranje društva ravnopravnih ljudi sa jednakim mogućnostima.

"Kompanija Lidl zalaže se za iste vrednosti i veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola", ističe se u saopštenju.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Povezane vesti

Mihajlović poručila Lidlu: Žene u Srbiji se ne vrednuju kao roba

Izvor: Danas, 05.Okt.2018

Potpredsednica Vlade i predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Zorana Mihajlović pozvala je kompaniju "Lidl" da još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije i poruci koju šalje ženama u Srbiji. Članak Mihajlović poručila Lidlu: Žene u...

Nastavak na Danas...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.