Vizual koji nas vodi u budućnost

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Jun.2018, 13:56   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Vizual koji nas vodi u budućnost

Kako ćemo živeti i poslovati u budućnosti? – glavno je pitanje na koje će nam odgovor dati četiri svetski poznata futurologa u Zagrebu na Future Tensu. Vizualni identitet konferencije Future Tense prati njenu autentičnost te odstupa od svega uobičajenog što smo do sada viđali, kako u Hrvatskoj tako i na svetskoj sceni.

S obzirom da budućnost možemo samo predviđati pa je tako vizual Future Tensa nepredvidiv i stalno aktivan, a zavisi od komunikacije na društvenoj mreži >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Twitter. Zavisno od zastupljenosti određenih reči tj.hashtag-ova na Twitter-u, generiše se animacija, a počinje s rotacijom kocke koja se rastavlja, tražeći odgovore van okvira poznatog, kako to čine i futurolozi. Dizajneri su hteli da daju svoj odgovor na pitanje kako će izgledati budućnost pa su osmislili jedinstveni vizual koji gradi viziju budućnosti vlastitim simboličkim jezikom, a sve počinje s dve točke koje predstavljaju robotske oči – pogled u budućnost.

Nikola Žinić, Chief creative officer agencije Bruketa&Žinić&Grey koja stoji iza vizualnog identiteta izjavio je: „Mi smo se kao agencija ovim vizualnim identitetom takođe stavili u poziciju futurologa i dali odgovor na pitanje koja je naša vizija vizualnih identiteta u budućnosti. Vidimo ih kao dinamične i promenjive u odnosu na podatke prikupljene na različite načine. U ovom smo slučaju odabrali Twitter kao izvor podataka u vidu određenih hashtag-ova koji s obzirom na svoje pojavljivanje utiču na izgled znaka pa on tako nikada nije isti. Kao što je teško predvideti budućnost, tako je teško predvideti kako će izgledati Future Tense znak“.

Samo neki od hashtag-ova koji utiču na promenu vizualnog identiteta konferencije su: future, business, foresight, innovation, change, machinelearning i sustainability.

Konferencija Future Tense autorski je projekat agencije Komunikacijski laboratorij čija je namera da podstakne hrvatsku poslovnu javnost na promišljanje o mogućnostima primene futuroloških predviđanja u poslovanju. Morgaine Gaye, Gerd Leonhard, David Birch i Aric Dromi futurolozi su koji će govoriti o generalnim predviđanjima, pametnim gradovima, budućnosti plaćanja i predviđanjima vezanim za industriju hrane.

Osim po nesvakidašnjoj tematici i vizualnom identitetu, konferencija je posebna po tome što je određen broj kotizacija moguće kupiti putem kriptovaluta: Bitcoina, Ripplea i Ethera.

Pogledajte vizual Future Tensa i saznajte više informacija o konferenciji na www.futuretense.eu

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.