
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Okt.2019, 12:59 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Twitter zloupotrebio mejlove i brojeve korisnika radi ciljanog oglašavanja
Iz kompanije su naveli da su tek pojedini oglašivači možda mogli da dođu do određenih korisnika na Twitter-u na osnovu podataka o njima, čak i ako ti korisnici nisu želeli da se na ovaj način upotrebljavaju informacije koje su ostavili Twitter-u.
„Ne možemo sa sigurnošću reći koliko je ljudi pogođeno„, kazali su iz Twitter-a.
Međutim, tehno kritičari upozoravaju, prenosi BBC, da je ovakva situacija uticala na korisnike širom sveta. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<
Neuobičajeno je, kažu mnogi, što se kompanija nije direktno obratila korisnicima kako bi ih obavestila o kršenju njihove privatnosti, niti je obavestila javnost kada je otkrila problem. Kompanija se oglasila informacijom da je otkrila i rešila problem od 17. septembra.
„Više ne koristimo telefonske brojeve ili e-mailove u svrhe oglašavanja„, kazali su iz Twitter-a.
Twitter, čije je evropsko sedište u Dablinu, nije otkrio da li je o ovom slučaju obavestio irskog komesara za zaštitu podataka. Kako kaže, komunicira s regulatorima „tamo gde je to prikladno„.
Prema evropskoj Opštoj uredbi o zaštiti podataka (GDPR), korisnici društvenih mreža moraju da budu obavešteni ukoliko se njihovi privatni podaci koriste u svrhu koja nije namenjena, kao što je, na primer, oglašavanje.
Twitter navodi da ima 139 miliona korisnika koji svakodnevno koriste platformu i kojima se svakog minuta serviraju oglasi.
Izvor: klix.ba
Pogledaj vesti o: Twiter
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...