Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Nov.2019, 15:56 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Twitter razmatra onemogućavanje retvitovanja i spominjanja u objavama
O kakvim novitetima razmišljaju, objavio je na Twitter-u, potpredsednik za dizajn i istraživanje mreže Dantley Davis. On je najavio nekoliko mogućnosti koje bi mogli uvesti tokom sledeće godine ali prvo će sprovesti testiranja i istraživanja kako bi odlučili o sledećim koracima.
Svakako najzanimljiviji novitet odnosi se na nemogućnost retvitovanja. Chris Wetherell, koji je pre deset godina dizajnirao tipku za retvit >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << nedavno je rekao da u kompaniji nisu razmišljali o potencijalnim problemima koje bi mogućnost prenošenja nečije objave bez dozvole te osobe mogla izazvati. U razgovoru za BuzzFeed rekao je kako je retvit pogoršao ukupno iskustvo korišćenja platforme.
U Twitter-u, naravno, ne razmišljaju o uklanjanju retvita, već bi mogli omogućiti korisnicima da sami odluče da li žele da zabrane prenošenje svojih objava na toj mreži. Tako da, kada se njihovim pratiocima pojavi taj tvit u timeline-u, on neće imati opciju retvitovanja. Reč je o jednoj od opcija kojima se želi sprečiti zlostavljanje na Twitter-u jer se objave na toj mreži nekada prenose u negativom kontekstu, odnosno neispravno se interpretiraju samo kako bi se napao njihov autor.
Kako bi zaštitili korisnike, Twitter priprema i još jednu zanimljivu opciju – ako vas neko želi spomenuti u svojoj objavi, vi ćete prvo morati da mu date odobrenje. To je takođe još jedan od načina zaštite korisnika koje ljudi često označavaju u svojim objavama i kritikuju. S takvim opcijama korisnici više ne bi morali zaštititi svoje naloge kao privatne, što je veliki problem za poznate i javne osobe, već bi mogli i dalje da svi vide njihove objave, ali ne bi ih mogli prenositi niti bi mogli spominjati te korisnike u svojim objavama.
Što se ostalih potencijalnih noviteta tiče, Davis je spomenuo i mogućnost naknadnog uklanjanja spominjanja korisnika (@korisnik) iz razgovora, što bi mnogima takođe mogla biti korisna opcija.
Ovo, nisu opcije koje sigurno možemo očekivati ali o njima se u poslednje vreme govori u Twitter-u te postoji mogućnost da će kompanija deo njih (ili sve) zaista implementirati u svoju mrežu.
Priredio: Hrvoje Jurman |
Izvor: Zimo.hr
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...