Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Jan.2021, 18:19
Twitter pokrenuo Birdwatch kao rešenje u borbi protiv dezinformacija
Twitter je pokrenuo program koji su nazvali Birdwatch, a njegov zadatak je provera činjenica u objavama na toj društvenoj mreži, kako bi se označio sadržaj koji u sebi ima dezinformacije. Proveru činjenica u sklopu Birdwatch-a sprovode sami korisnici
Za sada je reč o pilot programu u koji je uključeno oko 1000 korisnika iz SAD-a za početak, a oni će moći da stavljaju komentare na objave na Twitter-u kako bi >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << im dali kontekst.
Trenutno, korisnici koji učestvuju u programu mogu da pišu komentare na pojedinačne objave ali te beleške se neće videti javno na Twitter-u, već isključivo na Birdwatch internet stranicama. Korisnici Birdwatch programa isto tako mogu ocenjivati komentare drugih učesnika na tim internet stranicama.
🐦 Today we’re introducing @Birdwatch, a community-driven approach to addressing misleading information. And we want your help. (1/3) pic.twitter.com/aYJILZ7iKB
— Twitter Support (@TwitterSupport) January 25, 2021
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...