Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Nov.2015, 08:19 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Srca na Twitter-u uspešnija od zvezdica
SAN FRANCISKO – Iz Twitter-a su izjavili da je nakon promene izgleda ikone za favorites iz zvezde u srce, porastao broj lajkova korisnika
Kevin Vejl, kao predstavnik ove kompanije je rekao da je u samo jednoj nedelji povećan broj lajkova i to za 6 odsto,kao i broj korisnika (za 9 odsto).
Uvođenje srca prošle nedelje u početku nije naišlo na pozitivnu reakciju korisnika, ali se pokazalo kao dobar potez.
Ova društvena mreža se odlučila na ovakvu promenu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << jer je zvezda zbunjivala nove korisnike, a srce je univerzalni simbol koji je isti u svim kulturama, vremenskim zonama i jezicima. Njime se prenose jača osećanja i lako se povezuje sa ljudima.
“Znali smo da će biti i pozitivnih i negativnih reakcija, ali to nije odluka koju smo olako doneli. Testirali smo različite simbole u različitim delovima sveta i ustanovili smo da je srce univerzalni simbol koji bi najbolje bio prihvaćen i ispostavilo se da nismo pogrešili”, rekao je Kevin.
Izvor: b92
Pogledaj vesti o: Twiter
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...