Srca na Twitter-u uspešnija od zvezdica

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Nov.2015, 08:19   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Srca na Twitter-u uspešnija od zvezdica

SAN FRANCISKO – Iz Twitter-a su izjavili da je nakon promene izgleda ikone za favorites iz zvezde u srce, porastao broj lajkova korisnika

Kevin Vejl, kao predstavnik ove kompanije je rekao da je u samo jednoj nedelji povećan broj lajkova i to za 6 odsto,kao i broj korisnika (za 9 odsto).

Uvođenje srca prošle nedelje u početku nije naišlo na pozitivnu reakciju korisnika, ali se pokazalo kao dobar potez.

Ova društvena mreža se odlučila na ovakvu promenu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << jer je zvezda zbunjivala nove korisnike, a srce je univerzalni simbol koji je isti u svim kulturama, vremenskim zonama i jezicima. Njime se prenose jača osećanja i lako se povezuje sa ljudima.

Znali smo da će biti i pozitivnih i negativnih reakcija, ali to nije odluka koju smo olako doneli. Testirali smo različite simbole u različitim delovima sveta i ustanovili smo da je srce univerzalni simbol koji bi najbolje bio prihvaćen i ispostavilo se da nismo pogrešili”, rekao je Kevin.

Izvor: b92
Pogledaj vesti o: Twiter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.