
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Feb.2022, 17:32
Kvartalni prihod Twitter-a od oglašavanja porastao za 22 posto
Kvartalni prihod Twitter-a od oglašavanja u poslednja tri meseca 2021. godine porastao je za 22 posto u odnosu na prethodnu godinu, na 1,41 milijardu dolara, ali je manji od prognoza analitičara koji su očekivali da će iznositi 1,43 milijarde dolara.
Kompanija sa sedištem u San Francisku je da je zabeležila rast broja korisnika u četvrtom tromesečju i da predviđa ukupne prihode u prvom kvartalu 2022. godine u rasponu od 1,17 do 1,27 milijardi dolara, što je ispod prognoze >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << na Vol Stritu od 1,26 milijardi dolara, izveštava Rojters.
Twitter je saopštio da „znatno napreduje“ ka ispunjenu svog cilja od 315 miliona korisnika i 7,5 milijardi dolara ukupnog godišnjeg prihoda do kraja 2023, dodajući da očekuje ubrzanje rasta broja korisnika u Sjedinjenim Državama i na međunarodnom nivou ove godine.
Finansijski efekat od aktivnih korisnika, odnosno od korisnika koji pregledaju oglase na ovoj društvenoj mreži, porastao je za 13 procenata na 217 miliona u četvrtom kvartalu, naspram konsenzusne procene ekonomista od 218,5 miliona, prema podacima Refinitiva. To je, ipak, porast u odnosu na 211 miliona korisnika u prethodnom kvartalu.
U Twitter-u je u toku realizacija velikih projekata kao što je otvaranje prostora za audio ćaskanja i objava saopštenja za javnost, s ciljem da se okonča dugotrajna stagnacija i privuku novi korisnici i oglašivači. Međutim, poslovni rezultati iz poslednjeg kvartala dovode u pitanje ove planove pošto su analitičari očekivali jače znake napretka.
Twitter je takođe najavio novi program otkupa akcija u vrednosti od 4,0 milijarde dolara, nakon otkupa od dve milijarde dolara odobrenog 2020.
Akcije kompanije na trgovanju pre otvaranja Vol Strita porasle su za 4 procenta.
Izvor: Tanjug
Pogledaj vesti o: Twiter
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...