Investiranje u mlade kao glavni model društveno-odgovornog poslovanja

Izvor: Beta OMS, 10.Jun.2021, 15:29

Investiranje u mlade kao glavni model društveno-odgovornog poslovanja

Konferencija CSR SRBIJA 2021: Responsible Business – Poslovni imperativ savremenog sveta, koja je posvećena odgovornom poslovanju, održana je sedmu godinu za redom, u organizaciji Color Media Communications, u saradnji sa organizacijom Propulsion, UNICEF Srbija, kompanijama Telekom Srbija i Telenor i Naftnom industrijom Srbije.Partner u regionalnoj organizaciji Propulsion, Darko Soković, koji zajedno sa američkom agencijom za međunarodni razvoj USAID sprovodi program medijske i digitalne pismenosti Nova pismenost, naveo je u okviru studije slučaja „Tri kilometra autoputa ili nova generacija liderki i lidera“ da su kompanije u Srbiji razumele da poenta više nije u vraćanju duga, nego da 21 milion evra koliko su kompanije dale u društveno odgovorne aktivnosti u prošloj godini nije dovoljno ni da se zakrpe male rupe u postojećoj infrastrukturi ili zdravstvenom sistemu, kao i da brza izgradnja reputacije i skriveni marketing kroz ovakve akcije daju slabe rezultate. „Za njih, jedini mogući put je strpljivo strateško investiranje u novu generaciju mladih ljudi koji će biti u stanju da zemlju povedu napred u različitim oblastima i stvore novu, dotad neviđenu vrednost. Ovo su, naime, kompanije koje računaju na svoju budućnost u Srbiji, a mi iz Propulsiona im pomažemo da ta budućnost bude moguća u društvu u kome je izgrađena infrastruktura ...
Pogledaj vesti o: Telekom Srbija

Nastavak na Beta OMS...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Beta OMS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Beta OMS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.