Izvor: Beta OMS, 10.Jun.2021, 15:29
Investiranje u mlade kao glavni model društveno-odgovornog poslovanja
Konferencija CSR SRBIJA 2021: Responsible Business – Poslovni imperativ savremenog sveta, koja je posvećena odgovornom poslovanju, održana je sedmu godinu za redom, u organizaciji Color Media Communications, u saradnji sa organizacijom Propulsion, UNICEF Srbija, kompanijama Telekom Srbija i Telenor i Naftnom industrijom Srbije.Partner u regionalnoj organizaciji Propulsion, Darko Soković, koji zajedno sa američkom agencijom za međunarodni razvoj USAID sprovodi program medijske i digitalne pismenosti Nova pismenost, naveo je u okviru studije slučaja „Tri kilometra autoputa ili nova generacija liderki i lidera“ da su kompanije u Srbiji razumele da poenta više nije u vraćanju duga, nego da 21 milion evra koliko su kompanije dale u društveno odgovorne aktivnosti u prošloj godini nije dovoljno ni da se zakrpe male rupe u postojećoj infrastrukturi ili zdravstvenom sistemu, kao i da brza izgradnja reputacije i skriveni marketing kroz ovakve akcije daju slabe rezultate. „Za njih, jedini mogući put je strpljivo strateško investiranje u novu generaciju mladih ljudi koji će biti u stanju da zemlju povedu napred u različitim oblastima i stvore novu, dotad neviđenu vrednost. Ovo su, naime, kompanije koje računaju na svoju budućnost u Srbiji, a mi iz Propulsiona im pomažemo da ta budućnost bude moguća u društvu u kome je izgrađena infrastruktura ...
Pogledaj vesti o: Telekom Srbija