Exit poručio: Ostanimo čisti

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 01.Jul.2019, 10:34   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Exit poručio: Ostanimo čisti

"Ostanimo čisti", poruka je velike nacionalne kampanje za čist život bez narkotika, koju je pokrenula "Exit" fondacija uz podršku Ministarstva zdravlja i Telekoma Srbije, te kreativni koncept agencije "Mccann Beograd" i podršku agencije "Drive".

Kampanja "#StayClean" za cilj ima da mlade na jedan zabavan i krajnje jedinstven način usmeri ka edukativnom sadržaju o štetnosti upotrebe narkotika, koji je na zvaničnom sajtu "Stayclean.rs" pružila Komisija za borbu protiv >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << narkomanije u školama.

Pitanje "Da li znaš odakle dolazi tvoja roba?", na hrabar i intrigantan način skreće pažnju javnosti na štetne posledice upotrebe narkotika, ali i na krajnje nehigijensko krijumčarenje zbog koje bi svako trebalo da se zapita da li je to nešto što zaista želi u svom životu.

Kampanja nudi informacije o štetnom dejstvu različitih narkotika po mentalno i fizičko zdravlje, ali i brojne druge sadržaje među kojima su i zabavne video igrice koje prikazuju kako se telom prenose narkotici.

Prema podacima istraživanja, u Srbiji je registrovano preko 500 zavisnika od opijata koji su započeli lečenje.

Prosečan uzrast kada se počinje sa eksperimentisanjem sa drogama, najčešće marihuanom, jeste 16 godina, a prosečan uzrast kada se počinje sa korišćenjem heroina jeste 21 godina.

Iz "Exit" fondacije navode da zabrinjava podatak iz poslednjeg istraživanja, prema kojem je u Srbiji evidentirano 89 smrtnih slučajeva povezanih sa upotrebom droge, a epidemiološki podaci ukazuju da je prosečan uzrast heroinskih zavisnika koji su na lečenju oko 33 godine.

Zbog toga je, kako ističu, cilj" #StayClean" kampanje da deluje preventivno, pre svega na mlade koji još uvek nisu postali konzumenti narkotika, a da one koji to jesu, odvrati od upotrebe droga pre nego što postanu deo mračne statistike.

"Exit" fondacija, kao pokretač ove borbe za čist život bez narkotika, na samom festivalu ponudiće različite sadržaje koji su deo kampanje za sve svoje posetioce.
Pogledaj vesti o: Telekom Srbija

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Povezane vesti

Exit na duhovit način u novoj društvenoj kampanji poručio: "Ostanimo čisti"

Izvor: B92, 01.Jul.2019

"Ostanimo čisti", poruka je velike nacionalne kampanje za čist život bez narkotika, koju je pokrenula "Exit" fondacija uz podršku Ministarstva zdravlja i Telekoma Srbije, te kreativni koncept agencije "McCann Beograd" i podršku agencije "Drive"...Kampanja "#StayClean" za cilj ima da mlade na jedan...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.