Izvor: Blic, 14.Jan.2018, 16:57 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kako je Zakerberg jednom zbog jedne POGREŠNE ODLUKE ostao bez 3 MILIJARDE DOLARA
NAKON što je u četvrtak objavljeno da se Fejsbuk vraća na staro izdanje, odnosno da ćemo na njuz fidu opet gledati objave prijatelja, a ne plaćene oglase niti sadržaje koje dele kompanije i mediji, vrednost deonica kompanije Fejsbuk već je u petak pala za gotovo pet odsto, piše Independent.
Forbs je izračunao da će ovaj potez Marka Zakerberga koštati 3.3 milijarde dolara, što je oko 4,4 % njegovog >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << ukupnog ličnog bogatstva.
Zakerberg je očigledno podlegao pritiscima, jer su u 2017. primili milione kritika na izgled naslovne stranice Fejsbuka koja je često pretrpana oglasima firmi.
- Jedno od područja na koje ćemo usredsrediti aktivnosti u 2018. biće želja da vreme provedeno na Fejsbuku bude kvalitetno provedeno vreme. Napravili smo Fejsbuk kako bismo pomogli ljudima da ostanu povezani i kako bismo se zbližili s ljudima koji su nam bitni. Zato smo uvek stavljali prijatelje i porodicu u jezgro tog iskustva. Istraživanje pokazuje da jačanje naših odnosa doprinosi našoj dobrobiti i sreći. Ali u poslednje vrijeme dobili smo povratne informacije od naše zajednice da javni sadržaji, kao što su objave kompanija, brendova i medija, zagušuju privatne trenutke koji nas vode uzajamnom povezivanju”, napisao je Zakerberg u četvrtak.
Iz Fejsbuka kažu da su uvereni da je promena dugoročno isplativa i da im je najvažnija sreća korisnika koji žele više objava prijatelja, a manje lažnih vesti i plaćenog sadržaja.
VEOMA SKUP POTEZ: Zbog ove promene će Mark Zakerberg ostati bez 3 milijarde dolara
Izvor: Kurir, 14.Jan.2018
Kada je u četvrtak objavljeno da se Fejsbuk vraća na staro izdanje, odnosno da ćemo na njuz fidu opet gledati objave prijatelja, a ne plaćene oglase ili sadržaje kompanija i medija, vrednost deonica kompanije Fejsbuk već je u petak pala za gotovo pet odsto.