Zbog jedne izmene Zakerberg izgubio 3 milijarde dolara

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 14.Jan.2018, 20:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zbog jedne izmene Zakerberg izgubio 3 milijarde dolara

Odluka Marka Zakerberga da se Fejsbuk vrati na staro izdanje, odnosno da se umesto reklama u njus fidu gledaju objave prijatelja, koštala ga je oko 3,3 milijarde dolara, a vrednost deonica te kompanije pala je za oko 4,4 odsto.

Britanski Independent piše da je, nakon što je Fejsbuk u četvrtak objavio promene, vrednost deonica već u petak opala na berzi.

Forbs je izračunao da će ovaj potez Marka >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << Zakerberga koštati 3.3 milijarde dolara, što je oko 4,4 odsto njegovog ukupnog ličnog bogatstva.

Zakerberg je kao razloge za ovu izmenu naveo da je želeo da na sajtu prioriteti budu postovi prijatelja i porodice, a ne poslovi i brendovi.

"Stvorili smo Fejsbuk kako bi pomogli ljudima da ostanu povezani i da postanemo bliži sa ljudima koji su nam važni. Ali u poslednje vreme dobili smo povratne informacije od naše zajednice da javni sadržaji, kao što su objave kompanija, brendova i medija, zagušuju privatne trenutke koji nas vode uzajamnom povezivanju", rekao je Zakerberg.

U kompaniji Fejsbuk rekli su da su uvereni da je promena dugoročno isplativa i da im je najvažnija sreća korisnika koji žele više objava prijatelja, a manje lažnih vesti i plaćenog sadržaja.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.