Izvor: JUGpress.com, 14.Jan.2018, 21:25 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Deonica fejsbuka pale zbog najave promena
NJU JORK
Nakon što je u četvrtak objavljeno da se fejsbuk vraća u staro izdanje, odnosno da ćemo na njus fiduopet gledati objave prijatelja, a ne plaćene oglase, deonice Facebooka su već u petak pale za gotovo pet posto, piše Independent.
Forbes je izračunao da će ovaj potez Marka Zuckerberga koštati 3.3 milijarde dolara, što je oko 4,4% njegovog ukupnog ličnog bogatstva.
Zuckerberg >> Pročitaj celu vest na sajtu JUGpress.com << je očigledno popustio pritiscima, jer su 2017. godine dobili milone kritika na izgled naslovne stranice Facebooka koji je često pretrpan oglasima firmi.
“Jedan od naših područja fokusa u 2018. je da osiguramo da je vreme provedeno na Facebooku vreme koje je dobro provedeno.
Izgradili smo Facebook kako bismo pomogli ljudima da ostanu povezani i kako bismo nas zbližili s ljudima koji su nam bitni. Zato smo uviek stavljali prijatelje i porodicu u jezgru tog iskustva. Istraživanje pokazuje da jačanje naših odnosa jača našu dobrobit i sreću. Ali u poslednje vreme dobili smo povratne informacije od naše zajednice da javni sadržaj – objave kompanija, brendova i medija – zagušuje privatne trenutke koji nas vode da se više povežemo jedni s drugima”, napisao je Zuckerberg u četvrtak.
Iz Facebooka kažu da su uvereni da je promena dugoročno isplativa i da im je najvažnija sreća korisnika koji žele više objava prijatelja, a manje lažnih vesti i plaćenog sadržaja.
PodeliteFacebookTwitterGoogleEmailSkype
I ovo Vam može biti interesantno
Pogledaj vesti o: Facebook