
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Mar.2025, 12:18
Nova era društvenih mreža na Danima komunikacija: Kako ujediniti kreativnost, podatke i AI za maksimalne rezultate?
Kreativnost i podaci zajedno čine moćan alat za postizanje maksimalnog uspeha – dok kreativnost donosi inovativne ideje, podaci ih usmeravaju prema pravim odlukama i rezultatima. Ali kako ih spojiti u pobedničku kombinaciju? Saznajte na Danima komunikacija, festivalu komunikacija i kreativnosti koji se održava od 15. do 18. maja u Rovinju, na predavanju koje će na glavnoj festivalskoj pozornici održati briljantna kreativna strateškinja Mirella Crespi.
Ona je osnivačica i direktorica Creative Milkshakea, jednog od najvećih evropskih studija koji spaja performance i kreativnost, stoji iza više od 2000 oglasa mesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta....
Pogledaj vesti o: Sinergija
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...