Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Jun.2020, 09:50

Budućnost maloprodaje: Sinergija razumevanja, efikasnosti i empatije

Budućnost maloprodaje: Sinergija razumevanja, efikasnosti i empatije

Filozofija prodaje, iz perspektive kupca kao i prodavca, iz temelja je poljuljana pandemijom virusa Covid-19, dok su se ljudi našli pred izazovima koji ih odvode u specifične krajnosti.
Da li će svaki potez koji kao potrošači napravimo u “svetu 2.0” biti proračunat i isplaniran do najsitnijeg detalja, ili će nas potreba za ispunjenjem koje kupovina pruža baciti u gomilanje svega što jednim klikom možemo da “dodamo u korpu”?
Na brendovima je da sada, zajedno sa maloprodajnim lancima, pokažu umeju li da budu pravi partneri onima čije su poverenje zaslužili pre nego što se svet okrenuo naglavačke. O ovim izazovima razgovaralo se tokom WeCann Live panela “Budućnost maloprodaje” u kojem su učestvovali:...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.