Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Sep.2025, 13:17

Samsung proširuje partnerstvo sa Toyotom u cilju digitalne transformacije predstavništava na novim tržištima

Ovo proširenje sledi nakon uspešne obimne digitalne transformacije 1250 predstavništava u 40 zemalja izvršene početkom 2025. godine u Evropi.
S obzirom na to da kupci automobila sve više kombinuju internet pretrage sa ličnim posetama, cilj ovog partnerstva je da ponudi savršeno i povezano korisničko iskustvo transformacijom tradicionalnih predstavništava u dinamična digitalno unapređena okruženja.
„Trend digitalizacije predstavništava za prodaju automobila se ubrzava širom sveta, a rešenja za digitalno oglašavanje imaju ključnu ulogu u toj promeni“, izjavio je Hun Čang (Hoon Chung), izvršni potpredsednik i direktor tima za poslovne poduhvate u sektoru uređaja sa ekranima (VD) u kompaniji...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.