Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Sep.2025, 13:17
Samsung proširuje partnerstvo sa Toyotom u cilju digitalne transformacije predstavništava na novim tržištima
Ovo proširenje sledi nakon uspešne obimne digitalne transformacije 1250 predstavništava u 40 zemalja izvršene početkom 2025. godine u Evropi.
S obzirom na to da kupci automobila sve više kombinuju internet pretrage sa ličnim posetama, cilj ovog partnerstva je da ponudi savršeno i povezano korisničko iskustvo transformacijom tradicionalnih predstavništava u dinamična digitalno unapređena okruženja.
„Trend digitalizacije predstavništava za prodaju automobila se >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << ubrzava širom sveta, a rešenja za digitalno oglašavanje imaju ključnu ulogu u toj promeni“, izjavio je Hun Čang (Hoon Chung), izvršni potpredsednik i direktor tima za poslovne poduhvate u sektoru uređaja sa ekranima (VD) u kompaniji Samsung Electronics. „Zahvaljujući partnerstvu sa kompanijom Toyota Motor, ponosni smo što isporučujemo inovativna rešenja koja obogaćuju proces kupovine automobila širom sveta. Takođe smo posvećeni razvoju različitih tehnologija koje odgovaraju potrebama različitih tržišta na globalnom nivou.“
Unapređenje iskustva u Toyotinim predstavništvima
Samsung je već postavio oko 23.000 pametnih ekrana za oglašavanje u Toyotinim predstavništvima širom Evrope, Bliskog istoka i Zajednice nezavisnih država (ZND), što predstavlja jedan od najsveobuhvatnijih projekata u oblasti komercijalnih ekrana za oglašavanje ove kompanije do sada.
Samsung ekrani na dodir i unutrašnji LED ekrani su postavljeni u ključnim delovima Toyotinih digitalnih predstavništva, kao što su prijavnica, kabine za konsultacije, zone za prikazivanje vozila i čekaonice za kupce. Među ovim proizvodima je QMC serija, linija 4K UHD ekrana veličine od 43 do 98 inča, koja se odlikuje panelom bez odsjaja, uniformnim okvirima za savršen vertikalni i horizontalni prikaz i EPEAT[1] srebrnim sertifikatom za ekološke performanse.
Posetioci Toyotinih digitalnih predstavništava mogu da pretražuju modele vozila, čitaju specifikacije proizvoda i istražuju dostupne ponude direktno preko Samsung pametnih ekrana za oglašavanje. Interfejsi osetljivi na dodir omogućavaju prilagođavanje u realnom vremenu, pomažući posetiocima da naprave idealnu konfiguraciju vozila na ekranu. Ovi digitalni alati podržavaju interaktivnije i efikasnije iskustvo kupovine, što prodavcima omogućava da se preusmere sa rutinskih objašnjenja o proizvodu na personalizovanije razgovore sa kupcima.
Daljinsko upravljanje uz bezbednost za velike kompanije
Sve ekrane u digitalnim predstavništvima podržava MagicINFO™, sveobuhvatno rešenje za daljinsko upravljanje uređajima kompanije Samsung, koje Toyota timovima omogućava da prate performanse ekrana i rešavaju probleme širom cele mreže ekrana sa centralizovane komandne table. Ovo rešenje pomaže u kontroli hardvera, svođenju prekida u radu na minimum i obezbeđivanju neprekidnog rada ekrana bez potrebe za podrškom na licu mesta.
Osmišljen sa zaštitom za velike kompanije, MagicINFO poseduje ISO/IEC 27001:2022 i ISO/IEC 27701:2019 sertifikate Britanskog instituta za standarde (BSI),[2] što potvrđuje posvećenost kompanije Samsung bezbednom upravljanju ekranima za digitalno oglašavanje sa privatnošću na prvom mestu.
„Uvođenje Samsung ekrana za digitalno oglašavanje u naša predstavništva dodaje pravu vrednost svim elementima iskustva kupaca“, izjavio je Dirk Kristijans (Dirk Christiaens), menadžer za transformaciju poslovanja i iskustvo brenda u kompaniji Toyota Motor Europe. „Kupovina automobila se sastoji od više faza i mi moramo da komuniciramo prave informacije u pravo vreme da bismo kupcima pružili vrhunsko iskustvo. Sposobnost da daljinski upravljamo ekranima u realnom vremenu putem MagicINFO rešenja je znatno povećalo angažovanje kupaca u našim digitalnim predstavništvima.“
Prema nedavnom izveštaju firme Omdia, očekuje se da vrednost globalnog tržišta ekrana za digitalno oglašavanje dostigne 12,6 milijardi do 2029. godine. Samsung je u drugom kvartalu 2025. ostvario rekordni globalni tržišni udeo od 38,8% po obimu, čime je zadržao poziciju svetskog lidera u segmentu komercijalnih ekrana koju drži već 17 godina uzastopno.[3]
O kompaniji Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung inspiriše svet i oblikuje budućnost idejama i tehnologijama koje donose transformaciju. Kompanija redefiniše svetove televizora, digitalnog oglašavanja, pametnih telefona, nosivih uređaja, tableta, kućnih aparata i mrežnih sistema, kao i memorije, LSI sistema i livenih rešenja. Samsung takođe usavršava tehnologije medicinskih snimanja, HVAC rešenja i robotiku, a isto tako stvara inovativna automobilske i audio proizvode preko kompanije Harman. Uz svoj SmartThings ekosistem, otvorenu saradnju sa partnerima i integrisanje AI u svoju ponudu, Samsung pruža savršeno i inteligentno povezano iskustvo. Za najnovije vesti posetite Samsung Newsroom na adresi news.samsung.com.
O kompaniji Toyota Motor
Toyota Motor radi na razvoju i proizvodnji inovativnih, bezbednih i kvalitetnih proizvoda i usluga koji donose radost jer obezbeđuju mobilnost za sve. Smatramo da pravi uspeh potiče od podrške našim kupcima, partnerima, zaposlenima i zajednicama u kojima poslujemo. Od osnivanja pre više od 80 godina, 1937, primenjujemo Vodeće principe za stvaranje bezbednijeg, ekološki svesnijeg i inkluzivnijeg društva. Danas, kada se transformišemo u kompaniju posvećenu mobilnosti koja razvija tehnologije elektrifikacije, podataka i diversifikacije, ostajemo posvećeni svojim Vodećim principima i brojnim Ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih nacija kako bismo pomogli u stvaranju boljeg sveta, u kom svako ima slobodu da se kreće. global.toyota/en/
[1] Alat za procenu ekološkog uticaja elektronskih proizvoda američke Agencije za zaštitu životne sredine.
[2] Ovi globalno priznati standardi potvrđuju da MagicINFO ispunjava stroge zahteve bezbednog upravljanja informacijama, smanjenja rizika od neovlašćenog pristupa na minimum i zaštite ličnih podataka u svojim sistemima za upravljanje sadržajem (CSM) ekrana za digitalno oglašavanje.
[3] Potrošački TV uređaji nisu uključeni. Izvor: Omdia Q2 2025 Public Display Report.
Foto: Samsung
Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...












