IFA 2011 – Samsung Smart TV

Izvor: KucniBioskop.com, 06.Sep.2011, 15:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

IFA 2011 – Samsung Smart TV

Kompanija Samsung Electronics, svetski lider u oblasti digitalnih medija i tehnologija digitalne konvergencije, otvorila je sajam IFA 2011 svojim uzbudljivim viđenjem razvoja Smart televizora širom sveta, uz osvrt na druge jedinstvene nove ponude Samsungove poslovne jedinice za vizuelni displej. Šestu godinu zaredom Samsung zauzima prvo mesto u Evropi i svetu, daleko ispred ostalih, zadržavajući svoju lidersku poziciju u TV industriji, kako u oblasti prodaje televizora tako i po pitanju udela na tržištu. U prvoj polovini 2011.1u Evropi, Samsungov prihod od televizora sa ravnim ekranom, uključujući LCD i plazma televizore, imao je udeo na tržištu od 30.8%. Posebno na evropskom tržištu 3D televizora, Samsungova popularnost je bila evidentna sa ukupno 46.9% udela na tržištu u prvoj polovini 2011. Uz to, jedna trećina svih LED televizora prodatih u Evropi u prvoj polovini 2011. bili su upravo Samsungovi LED TV aparati, a polovina svih 3D televizora prodatih na malo u Evropi takođe je pripadala Samsungovom brendu. Ranije ove godine, Samsung je potrošačima predstavio novu eru povezanih TV aparata i to preko prvog Smart televizora u toj industriji. Tokom samo pet meseci od lansiranja te vrste televizora, to jest od početka aprila ove godine, Samsung je već postigao nekoliko značajnih rezultata koji obuhvataju:
- Rast od 500% u ponudi sadržaja, sa više od 900 aplikacija koje se sada nalaze u ponudi u Samsung Apps Store.
- Lansiranje 200 novih aplikacija u toku samo jednog meseca. Počev od avgusta, Samsung je donosio 10 novih aplikacija dnevno u različitim regionima širom sveta gde nudi usluge Smart TV servisa. Samsung je danas za evropske potrošače lansirao i CNBC, Muzu.TV, HealthClubTV kao i Bodyin Balance aplikacije, koje će biti na raspolaganju na različitim jezicima i koje će dopunjavati postojeće Smart TV aplikacije kao što su BBC iPlayer, LOVEFiLM, maxdome i TF1.
- Broj preuzetih Samsungovih aplikacija će uskoro dostići cifru od 10 miliona, kao što se taj broj među potrošačima širom sveta udvostručuje na svaka tri meseca.
Vrtoglava potražnja za sadržajem Explore 3D samo pet meseci nakon njegovog lansiranja; Samsungov servis emitovanja 3D video snimaka na naručivanje, koji je prvi te vrste u ovoj industriji, broji više od 2 miliona besplatnih pregleda širom sveta, od čega je više od 1 miliona iz 30 zemalja širom Evrope. Ovog meseca, Samsung će ponuditi još više muzičkih video klipova, filmskih trejlera i dokumentarnih filmova na servisu Explore 3D, uključujući i Samsungov 3D demo sadržaj, muzički spot We Are the World 25 za Haiti, kao i snimak koncerta grupe Black Eyed Peas. Kako izbor sve personalizovanijih sadržaja za Smart TV podstiče tu industriju da zauzima nove visine, Samsung je insistirao na tome da se glavni potrošački trendovi odraze na sve TV aplikacije i pregledanje sadržaja. To se naročito odrazilo na uvođenje aplikacija za video-na-naručivanje kao što su Netflix, YouTube i Vimeo koje su suvereno vladale listom najboljih aplikacija na svetu, kao i na informativne aplikacije poput Goggle Maps i AccuWeather.com. Što se tiče Explore 3D, evropski potrošači su pokazali da više vole 3D sadržaje za velike ekrane kao što je IMAX-ov documentarac Ultimate Wave Tahiti. Jako partnerstvo između YouTube i Samsunga je dodatno naglašeno ove sedmice, pošto će najpopularnija video platforma na svetu postati deo Samsungove 3D ponude. YouTube će ekskluzivno emitovati 3D sadržaje na Samsung Smart televizorima na sajmu IFA, u okviru prezentacije platforme TV doživljaja dizajniranog za Smart televizore. 3D sadržaj će dodati novu dimenziju gledanja sadržaja sa platforme YouTube na 3D TV, tako što će doneti na hiljade 3D video snimaka u kojima će potrošači moći da uživaj una svojim Samsung Smart televizorima. Ova aplikacija će biti predstavljena samo tokom ove sedmice i to ekskluzivno u Samsungovoj Smart TV zoni na štandu 101.
Samsungovom direktoru marketinga za oblast Evrope, Majklu Celeru, i Samsungovom direktoru poslovne jedinice za sadržaja u regionu Evrope, Denu Sondersu, pridružili su se na bini sajma IFA još četiri uvažena partnera u oblasti sadržaja, među njima su bili izvršni direktori iz Berlinske filharmonije, Real Madrida i kompanije Maxdome, kako bi razmotrili nove aplikacije i partnerstvo sa Samsungom. Rene Rumel, menadžer i direktor poslovne jedinice za menadžment proizvoda u kompaniji Maxdome, otkrio je kakav uticaj ima Smart TV na brend kompanije Maxdome koja je nedavno lansirala aplikaciju Maxdome video-na-naručivanje za Samsungov Smart TV u Nemačkoj, a uskoro će debitovati u servisima HD i 3D pri čemu će omogućiti pristup količini od preko 35.000 video naslova uključujući mnoštvo naslova HD kvaliteta, a sve putem njihove Samsung Smart TV aplikacije. „Najveća razlika između aplikacije Smart TV i servisa koji Maxdome nudi na personalnim računarima jeste da sada možemo da isporučimo filmove na ekrane za koje su oni predviđeni“ izjavio je Rumel. „To znači da moramo biti spremni da isporučimo video snimak onako kako to dolikuje kavlitetu Samsungovih fantastičnih ekrana. Suština kompanije Maxdome jeste da donese neverovatni filmski doživljaj pravo u dnevnu sobu, tako da smo jako vodili računa da napravimo servis koji upravo to i postiže.“

Samsungov izuzetan Smart TV D8000, predstavlja osnovu uspeha kompanije u toj kategoriji. Danas je Samsung predstavio najnoviji model 60D8000 — neverovatan, Smart TV od 60 inča rađen u Samsungovom One Design, čiji ekran u dijagonali ima više od 1.5m dok je ram televizora manji od 1.5cm. Ovaj televizor, koji je praktično bez ivica, stvara upečatljivu vizuelnu dinamiku koja je još snažnija kada se gleda 3D sadržaj. Zajedno sa Samsungovim Smart Hub opcijama, ovaj model ima ugrađeno DVR rešenje koje omogućava potrošačima da pauziraju televizijski program uživo, snimaju omiljene emisije i gledaju te programe kada njima to odgovara. „Samsungova moćna partnerstva u ovoj grani industrije sa kompanijama koje emituju programe i dostavljaju sadržaje, kao i sa organizacijama iz oblasti zabave, stvaraju jedinstven i sveobuhvatan doživljaj gledanja TV programa koji je prepun uživanja, jer se spajaju sa vodećom tehnologijom u toj oblasti i pionirskim dizajnom”, istakao je Bu-Ken Jun. „Ponosni smo što putem Smart televizora možemo da ponudimo najbolju zabavu, tehnologiju i estetiku. Samsung će i dalje voditi računa o potrebama potrošača, kao što ima velike planove da učini TV industriju još kvalitetnijom, bolje dizajniranom i pristupačnijom u 2012.“

Nastavak na KucniBioskop.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta KucniBioskop.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta KucniBioskop.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.