
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Nov.2017, 12:38 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Većina hrvatskih blogera mesečno zarađuje između 3.500 i 5.500 kuna
ZAGREB – Predstavljeno drugo istraživanje o hrvatskoj blogerskoj zajednici
Juče su na konferenciji DIABLOG predstavljeni rezultati drugog istraživanja o stanju hrvatske blogerske scene koje je u oktobru ove godine sprovela agencija Dialog komunikacije. U istraživanju je učestvova 171 aktivni bloger. Većinu ispitanika čine žene (90,6%) koje žive u Središnjoj Hrvatskoj, imaju između 25 i 35 godina i visokoobrazovane su(42,7%).
Iako svoj blog i dalje smatraju hobijem, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << u odnosu na prošlu godinu veći broj blogerki od njega zarađuje, a najviše su prisutne na Facebooku i Instagramu, čija upotreba je u porastu. Iako su video, kao i prošle godine, istakle kao trend, još uvek se većina blogerki ne bavi video produkcijom. Većina ih mesečno zarađuje između 3.500 i 5.500 kuna.
Ispitanice su navele kako blogove pišu između tri i pet godina (36,6%) i kako mesečno objavljuju dva do tri blog posta (42,1%). Najzastupljenije kategorije su lepota (31%), gastro (17%), moda (10,5%) i putovanja (6,4%).
Velika većina blogerki sarađuje s brendovima (77,8%), a saradnja uključuje kompenzaciju u novcu ili proizvodu/robi/usluzi.
Kao top trendove istakle su javljanja „u živo“, video i Instagram story. Brendovima su poručile da očekuju više plaćenih saradnji, više poštovanja prema blogerskoj profesiji i otvaranje prema novim saradnjama i novim idejama.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Na DIABLOG konferenciji dodeljene nagrade najboljim blogerima i brendovima
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Nov.2017, 09:21
ZAGREB – Ella Dvornik najbolja influenserka prema rezultatima istraživanja o influenserima..Drugo izdanje konferencije DIABLOG obeležila je dodela nagrada najboljim blogerima u kategorijama gastro, lepota, moda i putovanja, kao i najboljim brendovima i najinfluenseru...Prema glasovima blogera koji...