Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Nov.2017, 09:21 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Na DIABLOG konferenciji dodeljene nagrade najboljim blogerima i brendovima
ZAGREB – Ella Dvornik najbolja influenserka prema rezultatima istraživanja o influenserima
Drugo izdanje konferencije DIABLOG obeležila je dodela nagrada najboljim blogerima u kategorijama gastro, lepota, moda i putovanja, kao i najboljim brendovima i najinfluenseru.
Prema glasovima blogera koji su učestvovali u drugom istraživanju o stanju hrvatske blogerske scene, a koje je sprovela agencija Dialog komunikacije u oktobru ove godine, najbolja gastro blogerka je Sanja >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Mijac s bloga Domaćica. U kategoriji lepota nagradu je odnela Maruša Plenković s bloga Beautyblogette, u kategoriji moda Matea Frajsberger s bloga Click4Chic, a kategoriji putovanja Ella Dvornik, blog I am Ella.
Osim najboljih blogera, odabrani su i najbolji brendovi za 2017. godinu. Blogeri su najviše glasova dali Avonu, Dukatu i Essence-u.
Na drugom izdanju konferencije DIABLOG predstavljeni su i rezultati prvog lokalnog istraživanja o influenserima, koji su za najbolju influenserku odabrali Ellu Dvornik. U kategoriji brendova najviše glasova dobio je adidas.
I ovo istraživanje sprovela je agencija Dialog komunikacija, a pokazalo je određena odstupanja između blogera i influensera. Između ostalog, većina influensera doživljava svoj online kanal kao posao (52,4%) i svi od njega zarađuju, te ih za razliku od blogera prate i muškarci i žene. Objavljuju više postova na svojim online kanalima (više od 15 mesečno), te ih većina objavljuje sadržaj na hrvatskom i na engleskom jeziku (76,2%). Više od trećine ispitanika (35%) kontinuirano sarađuje s 2-3 brenda, a zarađuju više od 7.500 kuna mesečno (30%).
Brendovima su poručili da bi trebali da izdvajaju veće budžete za influencer marketing i da pažljivo biraju saradnike, jer su po njihovom mišljenju najveći problemi u industriji kupljeni pratitelji i neselektovani sadržaj.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...