U velikom stilu vraćaju se Dani komunikacija: Diskusije bez filtera, budućnost struke, digital, talenti, stres i nagrade najboljima

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Mar.2022, 05:48

U velikom stilu vraćaju se Dani komunikacija: Diskusije bez filtera, budućnost struke, digital, talenti, stres i nagrade najboljima

Ready or Not, Here Comes the Metaverse; Fuck Privacy. Love Privacy; Off with Sexism. On with Diversity – samo su neke od tema koje za svoje učesnike priprema DK2022, a bogat festivalski program će zaokružiti glamurozne dodele nagrada i izbor najboljih među najboljima u struci.

Napeto se iščekuje novo izdanje Dana komunikacija – od 31. marta do 3. aprila 2022. nacionalni festival tržišnih komunikacija u rovinjskom dizajn hotelu Lone okupiće vodeće svetske kreativce, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << digitalce i komunikatore, koji će svoje perspektive podeliti s strukom. Objavljen je i zvanični raspored, koji obiluje izvrsnim panel-raspravama, ali i diskusijama u manje formalnoj atmosferi, na kojima će hrvatski stručnjaci imati priliku da pokrenu razgovore o aktuelnim temama – i bezrezervno reći šta u komunikacijskoj industriji vole da mrze, ali da otkriju i šta vole – iako to možda nisu ni planirali da priznaju.

Zna se da na našem festivalu učesnici nisu samo posmatrači; DK zajednica poznata je po beskompromisnom izražavanju vlastitih stavova i deljenju iskustava, bez obzira na svoju poziciju u dvorani (ili van nje). To posebno dođe do izražaja na dobrim temama i sa dobrim sagovornicima, a mi i ove godine imamo sve od navedenog. Ako ne stignemo sve da prokomentarišemo na panelima, možemo da nastavimo i posle, biću na streaming-u na plaži. I da, digitalci su još uvek sekta!“ poručio je Damir Ciglar, član Organizacionog odbora Dana komunikacija.

Već dobro poznat segment programa Piva poslije programa, powered by Ožujsko Legendarno pivo, u neformalnoj atmosferi hotela Lone ili na travi pod vedrim prolećnim nebom će podstaći prijateljske rasprave i stavove bez filtera. Prvog dana festivala raspravu pod nazivom Brief Almighty će moderirati Kristina Laco (Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri), članica Uprave HURA-e, a pridružiće joj se Vanja Bertalan (Human / HURA), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey) i Marina Burazer (Fortenova grupa). Rasprava drugog dana će biti posvećena potrazi za novim talentima u temi Diverse Minds, a vodiće je Rajna Cuculić (GroupM), članica Uprave HURA-e, uz Ivana Hrvoja Josipovića (Ernst & Young), Frana Mubrina (404), Jadranku Sakoman (Zagrebačka pivovara) i Vanju Bertalana. Treći dan ovaj segment će se usredsrediti na finansijske tehnologije o kojima svi žele da znaju više u raspravi naziva Money, Money, Money by IAB Croatia, koju će moderirati Antonija Mandić (ujedno domaćica glavne dvorane), a pridružiće joj se i Jozo Džakula (Konzum), Ante Šalinović (Ipsos) i Nikola Vrdoljak (404).

DSA (The Digital Services Act) će promenit način na koji se pojavljujemo online – a kako se pripremiti za transparentniji svet otkriće Fuck Privacy. Love Privacy., powered by IAB Croatia, uz moderatora Alena Delića (SpotMe), kojem će se pridružiti Petra Bašić Jantolić (Addiko Bank), Mario Frančešević (SeekandHit), Monika Majstorović (A1 Hrvatska) i Nenad Milić (IAB Serbia). Učesnici će moći da prošire i svoje znanje o internetu budućnosti na panelu [Spark the Conversation] Ready or Not, Here Comes the Metaverse by IAB Croatia, powered by HEP, koji će moderirati Davor Bruketa, uz Branku Bajt (Hrvatski Telekom), Mateja Lončarića (JoomBoos & miss7, 24sata) i Vjeku Srednoselca (dentsu Croatia). Internet i komunikacije imaju veliki uticaj i na decu, o čemu će progovoriti panel Digital Marketing and Children – Trick or Threat?, powered by UNICEF, a moderatorici Nataši Krstić (UNICEF) pridružiće se Iva Ančić (A1 Hrvatska) i Damir Ciglar (Imago Ogilvy).

Šta kompanije mogu da učine kako bi (još bolje) negovale raznolikost – učesnici će saznati u diskusiji [Spark the Conversation] Off with Sexism. On with Diversity., powered by HEP, uz moderatorku Paulu Baburić (Publicis), kojoj će se pridružiti Božidar Abramović (Omnicom Media Group), Jelena Fiškuš (Studio Sonda), Maja Ljubičić (Philip Morris Zagreb) i Filipa Petrović (Dell Technologies). Budućnost kompanija zavisi i od toga koliko će njihovi procesi biti zeleni – o čemu će se razgovarati na panelu The Model of the Future: Sustainable Business, powered by HGK, koji će moderirati Manuela Šola (Komunikacijski laboratorij), a pridružiće joj se Neli Angelova (Nestlé), Marina Burazer (Fortenova grupa) i Teuta Duletić (Lürssen Design Center Kvarner). Svim komunikatorima će biti zanimljiv i panel Crisis Communication in Practice, powered by HUOJ, koji će moderirati predsednik HUOJ-a Mario Aunedi Medek (Media Val), a pridružiće mu se Kristina Laco (Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri / HURA), Božo Skoko (Millenium promocija) i Marina Bolanča Radunović (Abeceda komunikacije).

Lost Wisdom – Short Stories From Media Planning, powered by Ascanius Media, s Martinom Koprekom (Ascanius Media) ponudiće korisne uvide potkrepljene primerima iz bogate prakse, a kako za samo godinu dana od inicijalne i potpuno nekonvencionalne ideje do menjanja automobilske industrije otkriće Dimitrije Trbović i Denis Tepša (Neostar) u prezentaciji Can We Make an Airbnb For Cars?, powered by Neostar. Moždane vijuge nahraniće nam i Leo Mršić i Maja Brkljačić iz AlgebraLAB-a u prezentaciji Tracking Origin of the Food for Thought, powered by Algebra, i objasniti kako u doba dezinformacija probrati korisne sadržaje – i ne piti dezinficijens.

Kakvi bi to Dani komunikacija bili bez seciranja najboljih projekata industrije? HUOJ će predstaviti pobednike Grand PRix-a 2021, dok će Marketing Magazin i moderatorka Karolina Marolt u svom B-reportu predstaviti niz projekata koji su se proslavili na lokalnim regionalnim, evropskim, ali i globalnim oglašivačkim takmičenjima. Ideje koje rade daće uvid u ovogodišnje finaliste nagrade Effie Awards Croatia, a u večernjem terminu, uz konfete i u izvrsnom raspoloženju, koje će predvoditi Ida Prester, cela zajednica će se okupiti na svečanim dodelama nagrada nacionalne industrije. U petak će svi prisutni saznati ko kući odnosi Effie i MIXX statue, dok će u subotu biti poznati vlasnici ovogodišnjih statua takmičenja IdejeX te će biti uručene nagrade mladim lavovima.

Pre večernjega stresa prouzrokovanog penjanjem na pozornicu i držanjem pobedničkih govora, ali i nakon njega, učesnici će moći da se opuste uz jogu u prekrasnom ambijentu uz zalazak i izlazak rovinjskoga sunca. Opuštanju tu neće biti kraj: nakon prikupljanja niza korisnih uvida u glavnoj dvorani svi prisutni će moći da napune baterije na vazduhu te predavanja iskuse zavaljeni u ležaljke na plaži. Velike ideje ponekada zahtevaju uzemljenje – pa će DK kreativna zajednica u streaming-u glavne dvorane moći da uživaju u i udobnim lazy bag-ovima na travi pod prekrasnim proletnim nebom.

Informacije o učestvovanju potražite na www.danikomunikacija.com.

Foto: Matija Habljak, PIXSELL

***

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i networkwww.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.