Trijumf Studia Sonda na Danima komunikacija sa 3 Grand Prix-a, 7 Zlata, Srebrom i 2 Bronze

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Jun.2021, 15:16

Trijumf Studia Sonda na Danima komunikacija sa 3 Grand Prix-a, 7 Zlata, Srebrom i 2 Bronze

Studio Sonda je na najvažnijem nacionalnom događaju u oblasti tržišnih komunikacija osvojio sve 3 najveće nagrade: Grand Prix IdejeX, Grand Prix Effie, Best of Show MIXX te uz to 7 zlatnih nagrada, jedno srebro i 2 bronze, za svoje projekte za Gradsku Knjižnicu Poreč, Bertoša Vina i Ledo/Frikom

Na zagrebačkoj verziji Dana Komunikacija (DK Home presented by A1), vodećem događaju tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj, 14. i 15. juna dodeljene su najvažnije nacionalne nagrade za >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kreativnost i efektivnost u oglašavanju: Ideja X, Mixx i Effie. U sva tri takmičenja Grand Prix odneo je Studio Sonda iz Vižinade sa svojim radom 100% Covid Free Putovanje za Gradsku knjižnicu Poreč koja je građanima ponudila alternativu putovanja u doba COVID lockdown-a.

Nagrada Effie, kako joj i samo ime kaže, dodeljuje se najboljim agencijama i oglašivačima za tržišno komuniciranje i meri povezanost između marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata – efektivnost, dok je MIXX takmičenje koje, po međunarodnoj licenci IAB-a, nagrađuje najbolje digitalne kampanje i digitalne alate/platforme u oblasti tržišnih komunikacija. Kod obe nagrade kriterijumi obuhvataju ocenu kreativnosti, strategije i postignutih rezultata. Ideja X se pak dodeljuje najboljim kreativnim dostignućima bez obzira na vrstu medija.

Iz navedenog proizlazi da je Studio Sonda uspeo da ostvari najkreativniju, najefiktniju i digitalno najrelevantniju kampanju u državi, a sve to u 2020. godini, usled COVID-19 virusa poznatoj kao najtežoj godini u proteklih nekoliko decenija.

Pored navedenih najvažnijih Grand Prix nagrada, Studio Sonda slavio je u sledećim kategorijama, za svoje projekte King Čašica za Ledo/Frikom, Berba (Vina Bertoša), 100% COVID Free putovanje za Gradsku knjižnicu Poreč i #jedvačekam za HURA-u.

IDEJA X GRAND PRIX:

100% COVID FREE PUTOVANJE, Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda

IDEJA X ZLATO:

• Dizajn: Ledo / Frikom i Studio Sonda za projekat Čašica King

• Branding: Ledo / Frikom i Studio Sonda za projekat Čašica King Branding – Okreni na desert

• Rebranding; Bertoša vina i Studio Sonda za projekat Berba

• Kategorija Turizam, kultura i slobodno vrijeme: Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE

• COVID kategorija: Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE

IDEJA X BRONZA:

• Digital: Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE

• Dizajn: Bertoša vina i Studio Sonda za projekat Berba

EFFIE GRAND PRIX:

100% COVID FREE PUTOVANJE, Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda

EFFIE ZLATO:

100% COVID FREE PUTOVANJE u kategoriji Niskobudžetne kampanje, gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda

EFFIE SREBRO:

100% COVID FREE PUTOVANJE u kategoriji Tematski marketing, gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda

MIXX BEST IN SHOW:

100% COVID FREE PUTOVANJE, gradska knjižnica Poreč i Studio

MIXX ZLATO:

#jedvačekam, HURA, Izone, Studio Sonda, Human

Opisi nagrađenih radova:

100% COVID free putovanje:

sonda.hr/hr/100-covid-free-putovanje

Berba:

sonda.hr/hr/berba-novi-branding-i-vizualni-identitet-za-vina-bertosa

Ledo čašica:

sonda.hr/hr/okreni-freaking-na-king

O Studiu Sonda:

Nezavisni kreativni studio za dizajn i komunikacije iz Vižinade. Pobornici su ideje da dizajn i komunikacija moraju biti logični, iskreni i intuitivni, a najbolji okidač za kreativnost sadržajan je i ispunjen život. U inspirativnoj sredini malog mesta Vižinada na poluostrvu Istra (Croatia), s pogledom na zelene brežuljke, stvaraju globalno prepoznate projekte iz oblasti dizajna i komunikacija. Mnogi od njih dobitnici su brojnih domaćih i međunarodnih priznanja poput: Cannes Lions, Red Dot Best of Bests, ADC gold, IF, World Star Packaging, LIA, Pentawards, Creativity Annual, I.D, Rebrand, Plus X award, Velika nagrada Hrvatskog dizajnerskog društva, AIGA, Golden Drum, Cannes Lions Shortlist, ICOGRADA itd itd…

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

I TO NIJE SVE! kreativna agencija osvojila MIXX za Best Branded Content i Srebro na Ideji X

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Jun.2021

ZAGREB – I TO NIJE SVE! kreativna agencija je sa svečanih dodela nagrada takmičenja MIXX 2021 i Ideje X, u sklopu ovogodišnjih Dana komunikacija, u svoju kancelariju ponela dve nagrade...Glavnu nagradu za marketinšku kampanju “Kako se jede u Hrvatskoj” u kategoriji Best Branded Content u sklopu...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.