Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Jun.2021, 16:56

I TO NIJE SVE! kreativna agencija osvojila MIXX za Best Branded Content i Srebro na Ideji X

I TO NIJE SVE! kreativna agencija osvojila MIXX za Best Branded Content  i Srebro na Ideji X

ZAGREB – I TO NIJE SVE! kreativna agencija je sa svečanih dodela nagrada takmičenja MIXX 2021 i Ideje X, u sklopu ovogodišnjih Dana komunikacija, u svoju kancelariju ponela dve nagrade.

Glavnu nagradu za marketinšku kampanju “Kako se jede u Hrvatskoj” u kategoriji Best Branded Content u sklopu takmičenja MIXX i Srebro za marketinšku kampanju “Kad imaš nekog svog” u kategoriji Best on market koje su bile osmišljene za potrebe klijenta Kaufland.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << />
Nagrade MIXX i Ideja X preuzeli su Boris Ličina Borja, Head of Digital i Stella Bogovac, Senior copywriter-ica iz I TO NIJE SVE! kreativne agencije, koja je ovim povodom izjavila: “Prvenstveno bih se zahvalila svim kolegama koji su predano radili na ovim uistinu velikim kampanjama, struci koja je prepoznala naš rad i klijentu koji je hrabro prihvatio naše predloge. Velika je čast u ruke primiti ove nagrade, pogotovo kada uzmemo u obzir ovogodišnju konkurenciju, a biti proglašen pobednikom svakako je dodatan vetar u leđa celom našem kreativnom timu”. Na to se nadovezao Borja te naglasio: “Uobličiti kampanju i za digitalne kanale izazov je za sebe zbog specifičnosti medija i publike koja se tamo nalazi. Drago nam je da je žiri prepoznao upravo nas kao najveštije u kategoriji Best branded content”.

Kampanja “Kako se jede u Hrvatskoj” imala je za cilj da podigne svest o raznovrsnosti lokalnih običaja, vezanih uz ishranu na području Hrvatske. Cilj kampanje je bio da otkrije zanimljivosti u ponašanju domaćih potrošača te njihovih prehrambenih navika, koje su specifične samo za prostor Hrvatske. Osim kreativnog rešenja i produkcije, I TO NIJE SVE! kreativna agencija uspešno je i pružila specifičan uvid u zanimljivosti iz domaćih kuhinja sprovedenim istraživanjem u saradnji s klijentom, čiji su rezultati dali jedinstvenu sliku unikatnih običaja i navika iz domaćih kuhinja.

Kampanja “Kad imaš nekog svog” imala je za cilj da podigne awareness o domaćim dobaljačima od kojih Kaufland otkupljuje proizvode te ih plasira na tržište, te na taj način podstiče domaću proizvodnju i proizvođače hrane, odnosno porodična poljoprivredna gazdinstva.

Kampanja “Kako se jede u Hrvatskoj”:

Kampanja “Kad imaš nekog svog”:

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 Povezane vesti
One Show for Creativity Merit za McCann Beograd

One Show for Creativity Merit za McCann Beograd

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Jun.2021

Na međunarodnom festivalu One Show for Creativity, agencija McCann Beograd sa kampanjom „Hvala vam, doktori“ osvojila je Merit nagradu u kategoriji Current Event Response...Društveno odgovorna kampanja „Hvala vam, doktori!“, proaktivni projekat I&F Grupe realizovan u saradnji agencija McCann...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.