Studiju Sondi Grand Prix, Señor je agencija godine IdejeX a Gradska Knjižnica Poreč najbolji oglašivač IdejeX

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Jun.2021, 11:05

Studiju Sondi Grand Prix, Señor je agencija godine IdejeX a Gradska Knjižnica Poreč najbolji oglašivač IdejeX

U sklopu zagrebačkog događaja DK Home presented by A1 ove se godine dodeljuju nagrade hrvatske komunikacijske industrije, a drugog dana su dodeljene statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja!

U drugoj večeri iščekivanog događaja DK Home presented by A1 na zagrebačkoj Letnjoj pozornici Tuškanac proglašeni su pobednici IdejeX, nacionalnog takmičenja u kreativnosti na kojem se već 11 godina uspešno takmiče agencije sa svojim kreativnim idejama. Agencije su se >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << mogle takmičiti u tri grupe kategorija, a konkurencija je bila jaka uz rekordne 163 prijave! Grand Prix ove su godine osvojili Studio Sonda i Gradska Knjižnica Poreč za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE. Titula agencije godine IdejeX pripala je Señoru, a oglašivačem godine proglašena je Gradska knjižnica Poreč!

Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz Señor redom i Studio Sonda, LELO Adria, BBDO Zagreb kao i Bruketa&Žinić&Grey i Imago Ogilvy, koji dele peto mesto.

Na IdejiX već se godinama uspešno takmiče kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i bronzana priznanja, a ove godine iskazali su se sledeći projekti.

U grupi kategorija Best on Market dobitnici zlatne IdejeX su:

Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za projekat Skriveni talenti u kategoriji Alkoholna pića

Jamnica i Señor za projekat Iz vrta prirode u kategoriji Bezalkoholna pića

Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekat Lito je tamo di si ti u kategoriji Bezalkoholna pića

Iskon i Señor za projekat Iskrenovci u kategoriji Telekomunikacijske usluge

Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey za projekat #MoždaNeće u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge

JGL i Señor za projekat Oči ti šalju signale? u kategoriji Zdravlje i farmacija

IKEA i BBDO Zagreb za projekat (Ne)siguran dom u kategoriji Kućanstvo

Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme

LELO Adria za projekat SILA™: Spiral into Fantasy u kategoriji Razno

Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE u kategoriji COVID kategorija

Zlatno priznanje nagrade X u grupi Best of Ad-Making osvojili su:

Pedigree i MediaCom Zagreb za projekat Dogvertising u kategoriji Digital

LELO Adria za projekat ENIGMA™: Unknown Pleasure u kategoriji Film

Jamnica i Señor za projekat Iz vrta prirode u kategoriji Film

Ledo / Frikom i Studio Sonda za projekat Ambalaža Čašica King u kategoriji Dizajn.

Zlatni su u skupini Best Branding & Rebranding sljedeći projekti:

Ledo / Frikom i Studio Sonda za projekat Čašica King Branding – Okreni na desert u kategoriji Branding

Bertoša vina i Studio Sonda za projekat Berba u kategoriji Rebranding.

U grupi kategorija Best on Market dobitnici su srebrnih IdejaX nagrada:

Kaufland Hrvatska i Kreativna agencija I TO NIJE SVE! za projekat KAD IMAŠ NEKOG SVOG u kategoriji Hrana

Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekat #volitePipi u kategoriji Bezalkoholna pića

Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za projekat Bonbon Bontovnici u kategoriji Telekomunikacijske usluge

Zagrebačka banka i Señor za projekat #prviput u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge

Wiener osiguranje i Señor za projekat I dalje osigurava vaš mir u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge

WWF Adria i Señor za projekat Gubitnici u kategoriji Društvene akcije

LELO Adria za projekat SORAYA WAVE™: Release Your Power u kategoriji Razno

Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekat Lito je tamo di si ti u kategoriji COVID kategorija

PODRAVKA i Bruketa&Žinić&Grey za projekat Najefikasniji način da održiš socijalnu distancu u kategoriji COVID kategorija.

Srebrnu nagradu u Best of Ad-Making grupi kategorija osvojili su:

Konzum i ZOO agencija za projekat Najbolje iz Hrvatske u kategoriji Film

Fuerst Wiacek Brewery Berlin i Mireldy Design Studio za projekat Fuerst Wiacek – Dizajn etiketa za pivo u kategoriji Dizajn.

Srebro su u grupi Best Branding & Rebranding osvojili su:

After i Señor za projekat Od briefa do aftera u kategoriji Branding.

Dobitnici su bronzanih nagrada u skupini Best on Market:

PODRAVKA i UTORAK za projekat LEGENDA u kategoriji Hrana

PODRAVKA i Bruketa&Žinić&Grey za projekat Najefikasniji način da održiš socijalnu distancu u kategoriji Hrana

Ožujsko i Degordian za projekat Opjevani junaci u kategoriji Alkoholna pića

Heineken Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey za projekat Ostani u svojoj gajbi u kategoriji Alkoholna pića

Atlantic Grupa za projekat Cockta – Živi za svoju stvar u kategoriji Bezalkoholna pića

Belupo i Imago Ogilvy za projekat Stručnjak za bol u kategoriji Zdravlje i farmacija

Pevex i BBDO Zagreb za projekat Majstori prijateljstva u kategoriji Kućanstvo

CESI – CENTAR ZA ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ i UTORAK za projekat ZAŠTO ŠUTIMO? u kategoriji Društvene akcije

Zagrebačka banka i Señor za projekat #prviput u kategoriji COVID kategorija

Saatchi & Saatchi za projekat Stop non-domestic violence u kategoriji COVID kategorija.

Bronzanu nagradu IdejaX u grupi Best of Ad-Making osvojili su:

Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE u kategoriji Digital

• A1 i Euroart93 za projekt Ti povezuješ – digitalna kampanja u kategoriji Digital

Hrvatski Telekom i McCann Zagreb za projekat Bonbon Bontovnici u kategoriji Film

Bertoša vina i Studio Sonda za projekat Berba u kategoriji Dizajn.

U grupi Best Branding & Rebranding bronzu su osvojili ovi projekti:

Croatia osiguranje i 404 za projekat LAQO Branding u kategoriji Branding

O.P.G. Šuran Petar i Studio Tumpić/Prenc za projekat Otkrivanje „mikrosvijeta“ biodinamičkih vina u kategoriji Rebranding.

Posebnost ovogodišnjeg takmičenja su i posebna priznanja izvanrednim pojedincima koji su prema odluci žirija izabrani kao najbolji u svom umeću u protekloj godini među projektima prijavljenima na IdejuX! Animatorom godine IdejeX 2021 je proglašen Ivan Ožvald (projekat Oraketa); titulu fotografa godine IdejeX 2021 nosi Damir Žižić (projekat Iz vrta prirode); ilustratorica godine IdejeX 2021 jest Imelda Ramović (projekat Fuerst Wiacek – Dizajn etiketa za pivo); redateljem godine IdejeX 2021 proglašen je Ivan Stojiljković (projekat SILA™: Spiral into Fantasy), a titulu snimatelja godine IdejeX 2021 nosi Aleksandar Košutić (projekat SILA™: Spiral into Fantasy).

Ambijent toplih zagrebačkih večeri i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata.

A1 Hrvatska generalni je partner vrhunskog ugođaja DK Homea, uz koji događanje podržavaju i dosad potvrđeni partneri Franck, Zagrebačka banka, Konzum, Volkswagen ID.4, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, Europski parlament u Hrvatskoj, WAI Moment, Studio Moderna, Podravka, King, KONČAR, PIK Vrbovec, Shutterstock, Naked Grouse, Cerovski Print Boutique, Go2Digital, Presscut i drugi.

Sve informacije potražite na zvaničnim stranicama www.danikomunikacija.com.

Foto: PIXSELL

***

O ORGANIZATORIMA: Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeće je strukovne udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Trijumf Studia Sonda na Danima komunikacija sa 3 Grand Prix-a, 7 Zlata, Srebrom i 2 Bronze

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Jun.2021

Studio Sonda je na najvažnijem nacionalnom događaju u oblasti tržišnih komunikacija osvojio sve 3 najveće nagrade: Grand Prix IdejeX, Grand Prix Effie, Best of Show MIXX te uz to 7 zlatnih nagrada, jedno srebro i 2 bronze, za svoje projekte za Gradsku Knjižnicu Poreč, Bertoša Vina i Ledo/Frikom..Na...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.