Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Jun.2021, 10:54

Studio Sonda i Synet osvojili Effie Grand Prix s projektom 100% COVID FREE PUTOVANJE za Gradsku knjižnicu Poreč

U sklopu zagrebačkog događaja DK Home presented by A1 ove se godine dodeljuju nagrade hrvatske komunikacijske industrije, a sinoć su uručene prestižne nagrade Effie!

Na dugo iščekivanom događaju DK Home presented by A1 na zagrebačkoj Letnjoj pozornici Tuškanac proglašeni su pobednici prestižne nagrade Effie, koja slavi efektivnost marketinške komunikacije. Statue su dodeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << strategije i postignutih tržišnih rezultata tokom protekle izazovne godine.

Ove su godine dobitnici Grand Prixa i nosioci zlatne nagrade Croatia Effie 2021 Gradska knjižnica Poreč s primarnom agencijom Studio Sonda za projekat 100% COVID FREE PUTOVANJE u saradnji sa Synetom u kategoriji Niskobudžetne kampanje.

Zlatnu nagradu Croatia Effie 2021 s Tuškanca nosi i Wiener osiguranje Vienna Insurance Group uz agencije Señor, OMD Media i Komakino za projekat Osigurava vaš mir.

Srebrnu nagradu osvojili su sledeći projekti: Doogvertising klijenta Mars Croatia s agencijom MediaCom Zagreb u kategoriji Medijska ideja, projekat #prviput Zagrebačke banke i agencija Señor, MediaCom Zagreb, 404 i Centralna Jedinica u kategoriji Pozitivne promjene: opće dobro – brendovi 100% COVID FREE PUTOVANJE klijenta Gradska knjižnice Poreč i agencija Studio Sonda i Synet u kategoriji Tematski marketing.

Bronzane nagrade su dodeljene klijentu Croatia osiguranje i agencijama Bruketa&Žinić&Grey, 404 i Millenium promocija za projekat Pavle Pauq predstavlja LAQO u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge; klijentu Pipi Beverages i agencijama Imago Ogilvy i Drap za projekat #bolimePipi i nakon lita u kategoriji Engaged Community te Udruzi roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“ i agenciji CTA komunikacije za projeakat Nešto zbilja važno u kategoriji Pozitivne promjene: opće dobro – neprofitni sektor.

Ambijent toplih zagrebačkih večeri i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata.

A1 Hrvatska generalni je partner vrhunskog ugođaja DK Homea, uz koji događanje podržavaju i dosad potvrđeni partneri Franck, Zagrebačka banka, Konzum, Volkswagen ID.4, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, Europski parlament u Hrvatskoj, WAI Moment, Studio Moderna, Podravka, King, KONČAR, PIK Vrbovec, Shutterstock, Naked Grouse, Cerovski Print Boutique, Go2Digital, Presscut i drugi.

Sve informacije potražite na zvaničnim stranicama www.danikomunikacija.com.

***

O ORGANIZATORIMA: Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeće je strukovne udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

DK Home presented by A1: Čarobna atmosfera, zanimljivi uvidi i veličanstvene dodele nagrada obeležili su prvi dan

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Jun.2021

Nakon uspešnog prvog dana ovog ekskluzivnog event-a na Tuškancu radujemo se novim zanimljivim panelima, druženju s kolegama i dodeli nagrada najkreativnijim idejama komunikacijske industrije!..Čaroban ugođaj Letnje pozornice Tuškanac, izvrsno raspoloženje uz jedva dočekano druženje s kolegama...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.