Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Jun.2021, 14:30
DK Home presented by A1: Čarobna atmosfera, zanimljivi uvidi i veličanstvene dodele nagrada obeležili su prvi dan
Nakon uspešnog prvog dana ovog ekskluzivnog event-a na Tuškancu radujemo se novim zanimljivim panelima, druženju s kolegama i dodeli nagrada najkreativnijim idejama komunikacijske industrije!
Čaroban ugođaj Letnje pozornice Tuškanac, izvrsno raspoloženje uz jedva dočekano druženje s kolegama na otvorenom nakon dinamične godine, zanimljivi uvidi o kojima će se raspravljati još danima te uzbudljive dodele nagrada MIXX i Effie – sažetak je dinamičnog prvog dana DK Homea >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << presented by A1, koji je održan 14. juna.
Drugog dana događanja, 15. juna, na istoj lokaciji i u istom terminu od 18 sati, posetioce očekuje piće dobrodošlice uz Naked Grouse, a potom slede nove dinamične diskusije. Debatu o tradiciji ili inovaciji otvoriće Zvonimir Seki (direktor marketinga Francka odgovoran i za razvoj strategije inovacija), Ivan Šarić (televizijski voditelj, stand-up komičar i marketinški kreativac), Nikolina Zečić (direktorica Upravljanja iskustvom klijenata, marketinga, identiteta i komuniciranja u Zagrebačkoj banci), Natko Beck (kako za sebe kaže, lajavi doktor i komunikator) uz moderatora Vedrana Sorića (stručnjak za prodaju i prodajnu komunikaciju).
Kreativna Evropa važna je kreativcima u zemlji pa će o budućnosti EU-a i putu oporavka uz voditeljsku palicu najbritkije voditeljice Prisavlja Danijele Trbović govoriti Karlo Ressler (zastupnik u Evropskom parlamentu) i Violeta Simeonova Staničić (rukovodilac Kancelarije Evropskog parlamenta u Hrvatskoj).
Najiščekivaniji deo večeri odviće se u svečanom tonu u amfiteatru Tuškanca dodelom statue dobitnicama Young Lions Hrvatska kao i proglašenjem najkreativnijih projekata na nacionalnom takmičenju IdejaX, odabranih među rekordne 163 prijave, za čiji su odabir zaslužna 22 člana žirija, uz gromoglasni pljesak u romantičnom prirodnom ambijentu u samom centru Zagreba.
A1 Hrvatska generalni je partner vrhunskog ugođaja DK Homea, uz koji događanje podržavaju i dosad potvrđeni partneri Franck, Zagrebačka banka, Konzum, Volkswagen ID.4, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, Europski parlament u Hrvatskoj, WAI Moment, Studio Moderna, Podravka, KONČAR, PIK Vrbovec, Shutterstock, Cerovski Print Boutique, Go2Digital, Presscut i drugi.
Sve informacije potražite na zvaničnim stranicama www.danikomunikacija.com.
***
O ORGANIZATORIMA: Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeće je strukovne udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...