Stanka Pejanović među prvim dobitnicima priznanja za ekonomsko osnaživanje žena

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Jul.2022, 18:38

Stanka Pejanović među prvim dobitnicima priznanja za ekonomsko osnaživanje žena

Na događaju u organizaciji Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost i Etno mreže, u saradnji sa NALED-om, agencijom UN Women i ambasadom Kanade u Srbiji govorili su Džajls Norman, ambasador Kanade, Milana Rikanović, direktorka kancelarije UN Women i Milan Đokić, predsednik opštine Knjaževac.

Čast mi je i zadovoljstvo što sam među dobitnicima ovog priznanja. Cilj inicijative je stvaranje boljih uslova za žene >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << na selu koje, kao što znamo, veoma mnogo rade, a taj rad mora da bude vrednovan. Žene u ruralnim područjima su često ekonomski marginalizovane i sputavane društvenim očekivanjima i porodičnim obrascima ponašanja. Njihova posvećenost negovanju tradicionalnih veština predstavlja potencijal za njihovo ekonomsko osnaživanje ali i za očuvanje kulturne baštine Srbije, kojom zaista možemo da se ponosimo. Drago mi je što sam deo ove inspirativne priče i značajnog projekta. Naročito sam ponosna što i u Hisense Europe, od blizu 10 hiljada zaposlenih više od polovine čine žene“, rekla je Stanka Pejanović.

Inicijativa „1000 žena“ se obraća društveno odgovornim kompanijama, institucijama i ambasadama, koje nabavkom finih rukotvorina za potrebe reprezentacije doprinose ekonomskom osnaživanju žena i mladih na selu i očuvanju kulturnog nasleđa naše zemlјe. Sprovodi se od 2017. godine i do sada je obezbedila preko 22000 sati radnog angažovanja za stotine žena iz ruralnih područja kroz programe ekonomskog osnaživanja i plasman rukotvorina kao poslovnih i diplomatskih poklona.

Priznanja su dodeljena za institucionalnu i korporativnu podršku i za lični doprinos. Pored Stanke Pejanović, potpresednice Hisense International i potpredsednice Upravnog odbora NALED-a, priznanje za lični doprinos dobili su i Zafiris Lampadaridis iz hotela Hyatt, Danijel Nikolić iz Generalnog sekretarijata Vlade, Ana Ilić iz Srbija stvara, i Kun Adam, iz Ambasade Belgije, dok su priznanja za institucionalnu i korporativnu podršku uručena kompanijama Moravacem, Telekom Srbija, Coca-Cola Srbija, CarGo i Zea Stim.

Uz svečanu dodelu priznanja odabranim partnerima, predstavljena je i stalna postavka stilizovanih rukotvorina članica zanatskih udruženja, nastalih kao rezultat ovog projekta.

Hisense Europe, nastala nakon integracije Hisensea i Gorenja, je poslovna grupa sa sedištem u Sloveniji sa 27 poslovnih jedinica, tri jaka proizvodna centra u Srbiji, Sloveniji i Češkoj, i četiri centra za istraživanje i razvoj širom Evrope. Grupa objedinjuje različite brendove, specijalizovane za različite segmente kupaca. Među njima, četiri su svetski poznata: Hisense, Gorenje, Asko i Toshiba.

Kineska multinacionalna kompanija Hisense je jedan od vodećih svetskih proizvođača potrošačke elektronike i kućnih aparata sa prisustvom u preko 160 zemalja. Zapošljava preko 80.000 ljudi širom sveta. Hisense Group pokriva različite industrijske divizije i grupe proizvoda, od potrošačke elektronike, kućnih aparata i IT pametnih sistema. Kompanija Hisense je fokusirana na najnovije tehnološke trendove kako bi razvila inovativna rešenja prilagođena kupcima koja mogu značajno povećati kvalitet života.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.