
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jun.2025, 22:16
Prvi Effie Grand Prix dodeljen u Srbiji pripao agencijama McCann Beograd i Communis za kampanju Mrvica strpljenja kompanije Bambi
Pored toga, McCann Beograd je za istu kampanju osvojio i dve Zlatne Effie nagrade u kategorijama Timely Opportunity i Commerce & Shopper: Crisis Response / Critical Pivot.
Kampanja Mrvica strpljenja dotakla je srca svih nas, jer je pokrenuta nakon što je fabrika Plazme, koja je već decenijama unazad sinonim za keks, teško oštećena u požaru. Kada nešto što doživljavamo kao deo sebe nestane, shvatamo koliko duboku emotivnu vrednost ima u našem životu, važno je da nas neko podrži i da nam ulije nadu. Ideja kampanje je bila da se potrošači inspirišu i prenese važnost strpljenja u životu, čak i u najizazovnijim trenucima. Poruka je pažljivo oblikovana kako bi priznala ozbiljnost situacije, ali istovremeno zadržala...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...