Obaveza onlajn šopova da naznače trajanje akcija

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Mar.2021, 16:46

Obaveza onlajn šopova da naznače trajanje akcija

Onlajn šopovi, po Zakonu o trgovini (član 36) imaju obavezu da jasno naznače trajanje popusta, odnosno od kog do kog datuma važi određeni prodajni podsticaj, podsećaju u Sektoru udruženja privrede Privredne komore Srbije, uoči prolećnih sniženja

Prodajni podsticaj je ponuda robe ili usluge pod povoljnijim uslovima u odnosu na redovnu ponudu i to naročito sa sniženom cenom, posebnim uslovima prodaje, isporuke, sa obećanjem nagrade, sa pratećim poklonima u programima >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << lojalnosti odnosno drugim pogodnostima”, navodi se u Zakonu o trgovini.

Ponuda prodajnog podsticaja sadrži vrstu podsticaja, precizno i jasno određenje robe ili usluge na koju se odnosi, period važenja podsticaja, sa naznakom datuma početka i datuma isteka, a u slučaju rasprodaje, naznaku “dok traju zalihe”, kao i sve eventualne posebne uslove vezane za ostvarivanje prava na podsticaj, podsećaju u Sektoru udruženja.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.