Nekonvencionalni futurista David Shing na Danima komunikacija o budućnosti AI-ja, kreativnosti i – prilikama u haosu

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Maj.2025, 14:02

Nekonvencionalni futurista David Shing na Danima komunikacija o budućnosti AI-ja, kreativnosti i – prilikama u haosu

U svetu u kojem tehnologija, kultura i kreativnost svakim danom se sve više prepliću, ključno je pratiti one koji u tom haosu vide priliku. Dani komunikacija, koji će biti održani od 15. do 18. maja u Rovinju, ponovno okupljaju najuticajnije mislioce i pionire industrije – a jedan od njih je i David Shing – digitalni filozof, futurista i ranije glavni evanđelista AOL-a, koji je domaću komunikacijsku industriju na Danima komunikacija 2015. već ostavio bez daha. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<

David Shing jedan je od najprepoznatljivijih kreativnih umova digitalnog sveta. Njegov rad je teško svrstati u okvire – on je umetnik, govornik, vizionar i savetnik za brendove, a o njegovom kreativnom geniju govore i saradnje s globalnim imenima poput LVMH-a, Chanela i Nikea. Kombinacijom instinkta i mašte pomaže brendovima da shvate ne samo kuda ide tržište nego i kako u njemu ostaviti trag – Forbes ga je opisao kao “pripovedača koji identifikuje nadolazeće trendove i nadahnjuje klijente da razmišljaju drugačije”. Njegov prepoznatljiv stil i beskompromisan pristup digitalnim temama osvajaju pozornice širom sveta i retko koga ostavljaju ravnodušnim.

Foto: Grgur Žućko PIXSELL

Na Danima komunikacija održaće predavanje Nothing Changes If Nothing Changes, koje preispituje kako tehnologija, a posebno veštačka inteligencija, može postati sredstvo za dublju, smisleniju komunikaciju između brendova i ljudi. U vremenu u kojem sadržaj ima vrednost, ali kontekst nosi ključ, Shing će pokazati kako se AI može iskoristiti ne za postizanje savršenstva, nego kao katalizator napretka – alat koji pokreće emociju, dijalog i autentičnu kreativnost.

Shing će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti slavnoj humanoidnoj veštačkoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu Machadu powered by A1; Karen Nelson-Field, vodećoj svetskoj ekspertici za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorki na WARC-u; Blairu Ennsu, najvećem svetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativne usluge; Michaelu CorcoranuInternet’s Savviest Trollu i bivšem rukovodiocu društvenih mreža Ryanaira; Marishi Lakhiani, stručnjakinji za veštačku inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS); Johanu Ronnestamu, globalnom stručnjaku za brending, serijskom preduzetnikuu i kreativnom vizionaru iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e; Mirelli Crespi, kreativnoj strateginji koja stoji iza više od 2000 oglasa mesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta; kao i Amber Case powered by ENNA, cyborg antropološkinji i jednoj od najuticajnijih žena u tehnologiji prema Fast Companyju i Dietmar Dahmen, svetski poznati stručnjak za transformaciju, inovacije i budućnost poslovanja.

Organizatori su najavili moćan line-up s liderima iz Hrvatske i sveta koji će gostovati u programu jednog od najvažnijih događaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama.

Svi koji žele da budu deo ovog posebnog iskustva od 15. do 18. maja u Rovinju, informacije o učešću mogu da pronađu na www.danikomunikacija.com.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.


Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.