Ne morate biti u Rovinju da biste bili u središtu zbivanja – pratite Dane komunikacija online!

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Maj.2025, 16:01

Ne morate biti u Rovinju da biste bili u središtu zbivanja – pratite Dane komunikacija online!

U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom 11. izdanju od 15. do 18. maja okupiti nekoliko hiljada učesnika! Najpoznatija humanoidna AI, najinovativniji CMO na svetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, cyborg antropološkinja, vodeća svetska ekspertica za ekonomiju pažnje, najveći svetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, Internet’s Savviest Troll… samo su neki među stručnjacima globalne >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << reputacije koji će se uskoro popeti na glavnu rovinjsku pozornicu.

Zato, za sve koji se ove godine neće uspeti uživo pridružiti zajednici marketara, kreativaca, digitalaca, PR-ovaca i svih zaljubljenika u tržišne komunikacije, popularni festival ima sjajnu vest. Predavanja glavne dvorane moći će da se prate i live uz online/hybrid event partnera Dana komunikacija – Confivu, a sve informacije o pristupačnim online kotizacijama dostupne su na linku.

Pripremaju se i offline razgovori za sve zaljubljenike u evente i njihove nove mogućnosti – isključivo uživo na Danima komunikacija:

Podsetimo, uz sjajan domaći program, najavljen je niz predavača izuzetnog postava regiji omiljenih Dana komunikacija koji će se moći pratiti online – učesnicima će se u Rovinju pridružiti slavnoj humanoidnoj veštačkoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu Machadu powered by A1; Karen Nelson-Field, vodećoj svetskoj ekspertici za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorki na WARC-u; Blairu Ennsu, najvećem svetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativne usluge; Michaelu CorcoranuInternet’s Savviest Trollu i bivšem rukovodiocu društvenih mreža Ryanaira; Marishi Lakhiani, stručnjakinji za veštačku inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS); Johanu Ronnestamu, globalnom stručnjaku za brending, serijskom preduzetnikuu i kreativnom vizionaru iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e; Mirelli Crespi, kreativnoj strateginji koja stoji iza više od 2000 oglasa mesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta; kao i Amber Case powered by ENNA, cyborg antropološkinji i jednoj od najuticajnijih žena u tehnologiji prema Fast Companyju i Dietmar Dahmen, svetski poznati stručnjak za transformaciju, inovacije i budućnost poslovanja i drugi.

Vremena je još malo – svi kreativci, marketari, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji ove godine žele da se nađu u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera informacije o učestvovanju mogu da pronađu na www.danikomunikacija.com.

Naslovna fotografija: Emica Elveđi, Pixell

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Nekonvencionalni futurista David Shing na Danima komunikacija o budućnosti AI-ja, kreativnosti i – prilikama u haosu

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Maj.2025, 14:02

U svetu u kojem tehnologija, kultura i kreativnost svakim danom se sve više prepliću, ključno je pratiti one koji u tom haosu vide priliku. Dani komunikacija, koji će biti održani od 15. do 18. maja u Rovinju, ponovno okupljaju najuticajnije mislioce i pionire industrije – a jedan od njih je i...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.