Koliko traje fokus korisnika online? IAB Croatia izdao smernice za pažnju u digitalnom marketingu

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Maj.2024, 15:43

Koliko traje fokus korisnika online? IAB Croatia izdao smernice za pažnju u digitalnom marketingu

Zašto je opseg pažnje korisnika važan? Koji su alati za merenje pažnje trenutno dostupni, kako izgledaju primeri uporabe ovih alata i kako najbolje možemo da integrišemo merenje pažnje u svoje oglašivačke kampanje? Ovo su samo neka od pitanja na koja odgovore nudi dokument Smernice za pažnju u digitalnom marketingu IAB-a Croatia, hrvatske podružnice organizacije IAB Global Network koja okuplja svetsko tržište digitalnog marketinga i kreira globalne tržišne standarde.
Jeste li znali da, po istraživanju dentsua, pažnja predviđa rezultat brendinga tri puta bolje nego vidljivost ili da, po Teadsu, 5% više volumena kreativne pažnje rezultira s 40% relativnoga povećanja tržišne svesti o brendu...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.