![[KREATIVCI & KREATIVNOST 2019/20] IVANA ZEKOVIĆ, Saatchi & Saatchi Beograd: „Srpski advertajzing stagnira“](https://static.vesti.rs/slike-4/KREATIVCI-KREATIVNOST-2019-20-IVANA-ZEKOVIC-Saatchi-Saatchi-Beograd-Srpski-advertajzing-stagnira.jpg)
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Jan.2020, 16:12 (ažurirano 02.Apr.2020.)
[KREATIVCI & KREATIVNOST 2019/20] IVANA ZEKOVIĆ, Saatchi & Saatchi Beograd: „Srpski advertajzing stagnira“
Ocenite i dajte viđenje rada svoje agencije u pogledu kreativnog doprinosa u 2019. godini
– Kao i uvek, vredno radimo, istražujemo i pomeramo svoje kreativne granice iz dana u dan i što je najvažnije – borba da dobra ideja ugleda svetlost dana, nikada ne prestaje.
Dajte ocenu rezultata rada srpske advertajzing scene u 2019. godini…Izdvojite najbolje domaće kampanje, uz obrazloženje
Srpski advertajzing stagnira. Razloga i izgovora zašto >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << je to tako ima mnogo, ali me jako brine činjenica što je u današnje vreme dobru ideju teže “prodati” nego stvoriti. Vreme je da se uspavana advertajzing scena probudi i učini nešto po tom pitanju.
Isto tako je i vreme da pojedini klijenti shvate da je agencija tu da im pruži, ne ono što klijent želi, već ono što klijentu treba za dobar biznis. Među domaćim, izdvojila bih VIP Mame, Ne odričem se, #StayClean, My voice is me.., jasne, hrabre i sveže kampanje.
Ocenite svoj ekonomski položaj i ugled u društvu. Navedite faktore poboljšanja ekonomskog i društvenog položaja i ugleda agencijskih kreativaca u Srbiji
– Za ugled u društvu ne brinem, niti me zanima, mogu samo da kažem da mi je važno što radim sa ljudima do čijeg mišljenja mi je stalo. Ekonomski gledano, uvek može bolje…
Koje svetske kampanje ili značajni pojedinačni radovi iz 2019.godine su privukli vašu pažnju i zašto?
– “The hidden flag”, “Insta novels”, “Museum of romanticism”, “Great shows stay with you”…kampanje koje su zasnovane na odličnim insight-ima i koje zbog svoje jednostavnosti izazivaju divljenje.
Autor: Nenad Danilović
Izvor: Advertiser Serbia
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
[KREATIVCI & KREATIVNOST 2019/20] IVAN TUŠEK, Degordian: „Pravi usponi Degordiana u vidu kreativnog doprinosa su tek pred nama“
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Jan.2020, 12:41
Ocenite i dajte viđenje rada svoje agencije u pogledu kreativnog doprinosa u 2019. godini..– Mislim da se kreativni doprinos treba vrednovati kroz unaprijeđenje rada agencije u odnosu na prethodnu godinu...Jedino se podizanje letvice može smatrati doprinosom. Drago mi je što smo to napravili za...