
Izvor: AutoBlog, 08.Jul.2025, 07:02
Gde je nestao Mitsubishi?
Mitsubishi želi godišnje u Evropi da prodaje između 75 i 80
hiljada vozila, a u tome su mu glavni aduti Renaultovi proizvodi.Mitsubishi Motors započinje novu fazu svog povratka na
evropsko tržište, ovoga puta u partnerstvu s Renaultom. Nakon što se 2020.
povukao iz Evrope zbog velikih finansijskih gubitaka, japanski proizvođač sada
se vraća kroz korišćenje Renaultovih platformi i tehnologije – uz ciljanu
racionalizaciju troškova i brži razvoj novih modela.Gubitak imidža i pad prodajeDa, govorimo o istoj marki koja je bila zaslužna za
motorizaciju ZOI '84. u Sarajevu kad su se Pajero i L300 dokazali i osvojili
evropsku publiku. Sećamo se i filmskog hita "Cannonball Run" s
nezaboravnom poterom policije...
Pogledaj vesti o: Mitsubishi, Japan