Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Sep.2019, 11:00

Istorija razvoja OOH oglašavanja u Srbiji #8: Borba za džezve

Istorija razvoja OOH oglašavanja u Srbiji #8: Borba za džezve

Otvaranjem tržišta, imperativ za brendove postaje uzeti najveći deo kolača koji zovemo tržište. Tržište kafe, posle višedecenijskog monopola C kafe (koja je postala sinonim za proizvod, poput žileta), postalo je otvoreno.
Pre 5. oktobra 2000-te godine, opojni miris kafe se širio iz trafikica-pržionica duž ulica i ceo centar Beograda je mirisao kao turska mahala.
Jedina “legalna” kafa je bila C kafa i imala je apsolutni monopol.
Sećam se da je to vreme kada odeš u centar grada, kafa mirisala kao da si u Turskoj. Po trotoarima načičkane male trafikice sa pržionicama. Kafa, alkohol, cigarete i biznis je cvetao. Stranu kafu ste mogali kupiti na Buvljaku ili Duty free shop-u. Otuda...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.