![[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] ŽIŠKA: „Heroj noći” za Xiaomi](https://static.vesti.rs/slike-4/ISTAKNUTI-KOMUNIKACIJSKI-PROJEKTI-2024-ZISKA-Heroj-noci-za-Xiaomi.jpg)
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Mar.2025, 17:46
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] ŽIŠKA: „Heroj noći” za Xiaomi
IDEJA I NJENI EFEKTI. Postoji nepisano pravilo u svetu mobilnih telefona koje kaže da je telefon dobar onoliko koliko je dobra njegova kamera. Ne čudi što se većina brendova u razvijanju novih modela, ali i u komunikaciji, fokusira upravo na fotografiju. Ovaj trend nije zaobišao ni Xiaomi 14T – novi, treći po redu model koji je Xiaomi izbacio te godine. Međutim, za razliku od većine sličnih modela na tržištu, Xiaomi je odlučio da bude specifičniji u svojoj komunikaciji, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << pa je brif koji je otišao agenciji Žiška imao jednu važnu fusnotu: Xiaomi 14T ima LEICA optiku koja je kreirana da pravi odlične fotografije u mraku.
Ovo je bilo dovoljno da kreativcima u agenciji zagolica maštu, a prvo pitanje koje su sebi postavili bilo je: Ko su ljudi koji fotografišu noću?
Odgovor je bio očigledan: mladi.
Žurke, afteri, neonska svetla, vraćanje iz grada, glupiranje na praznim ulicama, sve su to slike koje na prvu loptu bude reči noćna forografija. Međutim, tim iz Žiške je znao da ovo nije njihova ciljna grupa.
Xiaomi 14T je telefon koji sebi mogu da priušte oni koji su uveliko žurke zamenili za krevet, aftere za jutarnju kafu uz mejlove, a izlaske za ostajanje kod kuće uz dobar film.
Neki bi rekli: “Dosadni ljudi”, ali Žiškini kreativci su u njima videli samo ljude kojima su se prioriteti promenili. Upravo oni su bili inspiracija za kampanju Heroji noći.
A post shared by Xiaomi Srbija (@xiaomi.srbija)
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] REPRESENT COMMUNICATIONS CRNA GORA: „Biraj da ne bude kasno“ za Astra Zeneka i Univerzitet Crne Gore
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Mar.2025, 16:01
IDEJA I NJENI EFEKTI. ..• Ciljevi: Kampanja je kroz 20 dana trajanja imala za cilj podizanje svesti o prevenciji karcinoma dojke među studentskom populacijom..UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. ..•PR kanali; Projekat je realizovan kroz niz PR aktivnosti, uključujući krovni događaj/panel na temu „Biraj...