![[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] ŽIŠKA: „Heroj noći” za Xiaomi](https://static.vesti.rs/slike-4/ISTAKNUTI-KOMUNIKACIJSKI-PROJEKTI-2024-ZISKA-Heroj-noci-za-Xiaomi.jpg)
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Mar.2025, 17:46
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] ŽIŠKA: „Heroj noći” za Xiaomi
IDEJA I NJENI EFEKTI. Postoji nepisano pravilo u svetu mobilnih telefona koje kaže da je telefon dobar onoliko koliko je dobra njegova kamera. Ne čudi što se većina brendova u razvijanju novih modela, ali i u komunikaciji, fokusira upravo na fotografiju. Ovaj trend nije zaobišao ni Xiaomi 14T – novi, treći po redu model koji je Xiaomi izbacio te godine. Međutim, za razliku od većine sličnih modela na tržištu, Xiaomi je odlučio da bude specifičniji u svojoj komunikaciji, pa je brif koji je otišao agenciji Žiška imao jednu važnu fusnotu: Xiaomi 14T ima LEICA optiku koja je kreirana da pravi odlične fotografije u mraku.
Ovo je bilo dovoljno da kreativcima u agenciji zagolica maštu, a...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] REPRESENT COMMUNICATIONS CRNA GORA: „Biraj da ne bude kasno“ za Astra Zeneka i Univerzitet Crne Gore
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Mar.2025, 16:01
IDEJA I NJENI EFEKTI. ..• Ciljevi: Kampanja je kroz 20 dana trajanja imala za cilj podizanje svesti o prevenciji karcinoma dojke među studentskom populacijom..UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. ..•PR kanali; Projekat je realizovan kroz niz PR aktivnosti, uključujući krovni događaj/panel na temu „Biraj...