[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] REPRESENT COMMUNICATIONS CRNA GORA: „Biraj da ne bude kasno“ za Astra Zeneka i Univerzitet Crne Gore

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Mar.2025, 16:01

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] REPRESENT COMMUNICATIONS CRNA GORA: „Biraj da ne bude kasno“ za Astra Zeneka i Univerzitet Crne Gore

IDEJA I NJENI EFEKTI.

Ciljevi: Kampanja je kroz 20 dana trajanja imala za cilj podizanje svesti o prevenciji karcinoma dojke među studentskom populacijom

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI.

PR kanali; Projekat je realizovan kroz niz PR aktivnosti, uključujući krovni događaj/panel na temu „Biraj da ne bude kasno“ koji je okupio naučnu zajednicu, onkologe, te osobu koja se izlečila od raka dojke. Pored toga korišćene >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << su i forme native tekstova, saradnja s influenserima, PR saopštenja, TV gostovanja.

Tržišni efekti: Preko 100 mladih studenata sa različitih fakulteta Univerziteta Crne Gore prisustvovalo je predavanju i pokazalo veliku interaktivnost i zainteresovanost za temu.

Ciljna grupa: Mladi, studenti Univerziteta Crne Gore

• Teritorijalno prostiranje: Podgorica

Reach

• Medijski reach: 22 earned objave u medijima sa dosegom preko 63.000 pregleda, influenseri su generisali 95.563 pregleda story objava, 7.053 pregleda videa.




PROJEKTNI TIM.

Bojana Komnenić – PR manager

Ana Golubović – Senior Account Executive

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Represent Communications Crna Gora

Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.