![[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] REPRESENT COMMUNICATIONS CRNA GORA: „Biraj da ne bude kasno“ za Astra Zeneka i Univerzitet Crne Gore](https://static.vesti.rs/slike-4/ISTAKNUTI-KOMUNIKACIJSKI-PROJEKTI-2024-REPRESENT-COMMUNICATIONS-CRNA-GORA-Biraj-da-ne-bude-kasno-za-Astra-Zeneka-i-Univerzitet-Crne-Gore.jpg)
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Mar.2025, 16:01
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] REPRESENT COMMUNICATIONS CRNA GORA: „Biraj da ne bude kasno“ za Astra Zeneka i Univerzitet Crne Gore
IDEJA I NJENI EFEKTI.
• Ciljevi: Kampanja je kroz 20 dana trajanja imala za cilj podizanje svesti o prevenciji karcinoma dojke među studentskom populacijom
UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI.
•PR kanali; Projekat je realizovan kroz niz PR aktivnosti, uključujući krovni događaj/panel na temu „Biraj da ne bude kasno“ koji je okupio naučnu zajednicu, onkologe, te osobu koja se izlečila od raka dojke. Pored toga korišćene >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << su i forme native tekstova, saradnja s influenserima, PR saopštenja, TV gostovanja.
• Tržišni efekti: Preko 100 mladih studenata sa različitih fakulteta Univerziteta Crne Gore prisustvovalo je predavanju i pokazalo veliku interaktivnost i zainteresovanost za temu.
• Ciljna grupa: Mladi, studenti Univerziteta Crne Gore
• Teritorijalno prostiranje: Podgorica
Reach
• Medijski reach: 22 earned objave u medijima sa dosegom preko 63.000 pregleda, influenseri su generisali 95.563 pregleda story objava, 7.053 pregleda videa.
PROJEKTNI TIM.
Bojana Komnenić – PR manager
Ana Golubović – Senior Account Executive
Priredila: Snežana Milić
Izvor: Represent Communications Crna Gora
Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...