[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] REPRESENT COMMUNICATIONS CRNA GORA: „Biraj da ne bude kasno“ za Astra Zeneka i Univerzitet Crne Gore

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Mar.2025, 16:01

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] REPRESENT COMMUNICATIONS CRNA GORA: „Biraj da ne bude kasno“ za Astra Zeneka i Univerzitet Crne Gore

IDEJA I NJENI EFEKTI.
Ciljevi: Kampanja je kroz 20 dana trajanja imala za cilj podizanje svesti o prevenciji karcinoma dojke među studentskom populacijom
UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI.
PR kanali; Projekat je realizovan kroz niz PR aktivnosti, uključujući krovni događaj/panel na temu „Biraj da ne bude kasno“ koji je okupio naučnu zajednicu, onkologe, te osobu koja se izlečila od raka dojke. Pored toga korišćene su i forme native tekstova, saradnja s influenserima, PR saopštenja, TV gostovanja.
Tržišni efekti: Preko 100 mladih studenata sa različitih fakulteta Univerziteta Crne Gore prisustvovalo je predavanju i...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.