Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Apr.2019, 16:34 (ažurirano 02.Apr.2020.)
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2018] ORANGE STUDIO: „Zagrli me, iscedi me“ za NECTAR LIFE
IDEJA I NJENI EFEKTI. U susret letu, kampanja za ceđene sokove je bila pun pogodak. Osim tradicionalnih medija koje je agencija Orange Studio koristila (u pitanju je bila integrisana marketing kampanja za NFC), želeli su da osmisle neočekivanu BTL aktivaciju, da bude interesantna ljudima, da privučemo veliki broj zainteresovanih, ali i da bude vrlo jasna, kako bi ljudi što lakše zapamtili poruku koju je agencija želela da pošalje, a to je da su u pitanju ceđeni sokovi >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << . U pitanju je klijent Nectar, brand Life, koji u tom trenutku u okviru svog portfolija ima 4 SKU-a. Takođe, to nije bila klasična BTL aktivacija. Sve se snimalo sa nekoliko kamera. Cilj je bio da se iskoriste spontane reakcije porošača i pretvore u video koji se plasira na društvenim mrežama.
Ciljna grupa su bili porodični ljudi, prvenstveno majke sa decom, jer one najviše vode računa o namirnicama koje kupuju i brinu o zdravlju cele porodice. Sekundarna ciljna grupa su svi ljudi koji vode računa o namirnicama koje konzumiraju, tačnije, koji vode računa o svom zdravlju. Za lokaciju Orange Studio je izabrao TC Ušće i termin u nedelju po podne, kako bi došli do što više ljudi koji pripadaju ovoj ciljnoj grupi. Tri promotera obučena u voćkice (jabuka, ananas i pomorandža) su se slobodno kretala tržnim centrom i nudili ljudima besplatan sok u zamenu za zagrljaj, stisak, ‘’ceđenje’’.
UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Kompletna NFC kampanja je emitovana na kablovskim medijima (kada je o TVC-u reč), out of home oglašavanje je bilo zastupljeno u Beogradu i Novom sadu, kroz obične i LED formate ali kako je ovde fokus na BTL (i digital) aktivaciji, osvrnućemo se na te podatke: 22. jula, 2018. godine, tokom aktivacije u Ušću, ostvareno je 2.000 kontakata i podeljeno 400 sampling-a, kao što je već napomenuto.
Što se tiče ostvarenih rezultata na digital-u, oni su sledeći:
Instagram:
Video views: 45.251
Reach: 144.832
Impressions: 215.428
Engagement: 641
Facebook:
Video views: 39.894
Reach: 76.048
Impressions: 162.260 Engagement: 300
Youtube:
Doseg videa iznosi 57.728 pregleda. Pojedinačni broj pregleda prešao je 16.770 jedinstvenih pregleda sa view rate-om od 29.05%. Ceo video je pogledalo 19.4% usera, dok je 24% njih pogledalo 75% videa.
PROJEKTNI TIM.
Managing Director Branka Jovanović
Creative Director Nebojša Babić
Account Director Katarina Arizanović Milošević
Account Manager Aleksandra Pavlović
Art Director Nikola Milošević
Senior Copywritter Filip Vujošević
Priredila: Snežana Milić
Izvor: Orange Studio
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2018] SVA: „BIP – Lepo je živeti“ za M6-EDEN
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Apr.2019, 13:23
IDEJA I NJENI EFEKTI. Beograd je grad neverovatnog duha. Grad koji je beo, a siv. Veliki, a opet mali. Grad koji je preživeo mnogo, a čiji su kvaliteti nadživeli sve. Grad čiji je duh nesalomiv. Grad sa velikim i vrednim nasleđem…u koje spada i Beogradska industrija piva. BIP pivo, kao i Beograd,...