Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Apr.2019, 13:23

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2018] SVA: „BIP – Lepo je živeti“ za M6-EDEN

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2018] SVA: „BIP – Lepo je živeti“ za M6-EDEN

IDEJA I NJENI EFEKTI. Beograd je grad neverovatnog duha. Grad koji je beo, a siv. Veliki, a opet mali. Grad koji je preživeo mnogo, a čiji su kvaliteti nadživeli sve. Grad čiji je duh nesalomiv. Grad sa velikim i vrednim nasleđem…u koje spada i Beogradska industrija piva. BIP pivo, kao i Beograd, prepoznatljiv je po svom klasičnom, evergreen ukusu koji karakteriše prijatna gorčina i reskost. Bez toga – Beograd bi bio grad kao i svi drugi gradovi, a BIP – >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << pivo kao i svako drugo.

Na tržište se vratio sa novom i unapređenom recepturom i željom nam ponovo donese onaj jedinstveni, vedri duh Beograda. Agencija SVA je odlučila da proslavi uz Zdravicu Duška Radovića i objavi, ponovo: Lepo je živeti!

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI.

ATL – TV, OOH, Radio, Web

BTL – Gerila akcije, nastupi na manifestacijama, promocija na mestima prodaje, HoReCa aktivacije

Društvene mreže

PROJEKTNI TIM.

Vođe projekta Olga Marinković, Vanja Lazarević

Kreativni direktor Miloš Ilić

Art direktor Selena Ćurčić

Grafički dizajn Ana Aleksov

Copywriter Milena Živanović

Head of digital Ivan Petrović

Priredila: Snežana Milić

Izvor: SVA

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.