Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Apr.2019, 13:23 (ažurirano 02.Apr.2020.)
[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2018] SVA: „BIP – Lepo je živeti“ za M6-EDEN
IDEJA I NJENI EFEKTI. Beograd je grad neverovatnog duha. Grad koji je beo, a siv. Veliki, a opet mali. Grad koji je preživeo mnogo, a čiji su kvaliteti nadživeli sve. Grad čiji je duh nesalomiv. Grad sa velikim i vrednim nasleđem…u koje spada i Beogradska industrija piva. BIP pivo, kao i Beograd, prepoznatljiv je po svom klasičnom, evergreen ukusu koji karakteriše prijatna gorčina i reskost. Bez toga – Beograd bi bio grad kao i svi drugi gradovi, a BIP – >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << pivo kao i svako drugo.
Na tržište se vratio sa novom i unapređenom recepturom i željom nam ponovo donese onaj jedinstveni, vedri duh Beograda. Agencija SVA je odlučila da proslavi uz Zdravicu Duška Radovića i objavi, ponovo: Lepo je živeti!
UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI.
ATL – TV, OOH, Radio, Web
BTL – Gerila akcije, nastupi na manifestacijama, promocija na mestima prodaje, HoReCa aktivacije
Društvene mreže
PROJEKTNI TIM.
Vođe projekta Olga Marinković, Vanja Lazarević
Kreativni direktor Miloš Ilić
Art direktor Selena Ćurčić
Grafički dizajn Ana Aleksov
Copywriter Milena Živanović
Head of digital Ivan Petrović
Priredila: Snežana Milić
Izvor: SVA
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...