Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Dec.2014, 18:54   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Hrvatski telekom želi da prestigne Google i Facebook u mobilnom oglašavanju

ADVERTISER-SERBIA.COM / ZAGREB - Hrvatski telekom je ušao na hrvatsko tržište mobilnog oglašavanja gde planira da zauzme vodeću poziciju za koju se trenutno utrkuju Google i Facebook >>>(Ključne reči: Marijo Volarević HT; Ines Rukljač rukovodilac oglašavanja na e-platformama; geolokacijski marketing Kupon2go; telekomunikacije; mobilno oglašavanje; reklamiranje; advertising; advertajzing)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Broj redovnih korisnika interneta u Evropi se udvostručio u odnosu na 2006

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Dec.2014, 10:23

ADVERTISER-SERBIA.COM / Rezultati koje je objavila EU pokazuju da se broj Evropljana koji redovno koriste internet udvostručio u odnosu na 2006 i trenutno iznosi 65 posto >>>(Ključne reči: evropska unija; Eurostat; online; onlajn; telekomunikacije; mobilna telefonija; istraživanja; istraživanje;...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.