[GOLDEN DRUM 2019] SHAILIN DHAR, CEO Method Media Intelligence: „Mislim da je prekomerna automatizacija advertajzinga znak naivne gluposti“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Okt.2019, 17:59   (ažurirano 02.Apr.2020.)

[GOLDEN DRUM 2019] SHAILIN DHAR, CEO Method Media Intelligence: „Mislim da je prekomerna automatizacija advertajzinga znak naivne gluposti“

Budućnost advertajzinga?

– Mislim da je svet reklamnih agencija veoma čudan za sve one koji su van njihovih organizacija. Svaka agencija/mreža ima zaseban «brend» i predstavlja se kao različit entitet, ali u stvarnosti deluje kao deo jedne veće agencije. Naša kompanija mora da se kreće u svetu agencija prilično često i zaista je teško pratiti šta je nezavisno a šta je objedinjeno.

Definitivno mislim da će prihodi advertajzing industrije i dalje rasti. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << U svetu se dešava toliko tehnoloških inovacija, a velike kompanije dobijaju pristup tržištima koja su prethodno bila netaknuta. Ono što vidim jeste da se menja to ko dobija veći deo kolača nego ranije i ko dobija manji deo nego što je navikao.

Kada govorimo o društvenoj poziciji advertajzing profesionalaca, mislim da se advertajzing profesionalci, nažalost, svrstavaju u jednu jedinstvenu kategoriju. Postoji toliko različitih uloga u oglašavanju, za mnoge od njih su potrebni kadrovi tehničke struke. Nisu samo kreativni vizionari uspešni u advertajzingu, već i veb arhitekte, statističari i programeri.

Mislim da je prekomerna automatizacija advertajzinga znak naivne gluposti. Ovi sistemi nisu ni blizu da budu savršeni ili stabilni, pa su nam potrebna praćenja od strane čoveka, da vidi šta ide dobro a šta ne. Svi predstavljaju AI (veštačku inteligenciju) u oblasti oglašavanja kao «inovativnu», ja to doživljavam kao lenjost i naivnost. Zaustaviću se na ovome.

Dalje, mislim da će advertajzing industrija pronaći način da omogući oglašivačima da troše novac kako bi ljudima pokazali koliko su svesni klime. To neće zaustaviti potrošnju na reklame.

Kada je reč o kulturnom uticaju advertajzinga, mislim da i potrošači i reklamna industrija zaboravljaju koliki uticaj imaju marketing i oglašavanje.

Molim vas predstavite formu i sadržaj vašeg učešća na festivalu Golden Drum 2019

– Izuzetno sam uzbuđen što dolazim na konferenciju koja je puna ljudi koji žele da uče od drugih; to me zaista čini srećnim. Na većini konferencija u SAD-u i Velikoj Britaniji prisustvuju samo rukovodioci koji čuju samo ono u šta već veruju, tako da ne moraju da se menjaju. Zaista se radujem sakupljanju i razmeni ideja tokom nekoliko dana festivala Golden Drum. Nadam se da ću svojim učešćem doprineti drugima i nadam se da ću se vratiti sa konferencije sa puno novih razmišljanja, naučivši nešto od drugih.

Šta inspiriše vašu kreativnost? Koja je najveća promena/izazov sa kojom ste se suočili u svom poslu ili radnom okruženju i na koji način vam je vaša kreativnost u tome pomogla?

– Obično se ne osećam veoma kreativno, ali mislim da kada odrediš svoje ciljeve, nateraš se da kreativno razmišljaš o različitim načinima dolaska do njih. Teško je zamisliti da je dovoljno da se samo klikne na „kreativni prekidač“, ali pokušavamo da promenimo način funkcionisanja institucije, tako da naša kreativnost ide u smeru kako da to promenimo što je brže moguće, sa što moguće manje otpora. Želimo da stvorimo dramatične promene u načinu funkcionisanja internet oglašavanja, ali da to učinimo sa što je moguće manje konflikta. Mislim da smo svi kreativniji više nego što smo spremni sebi samima da odamo priznanje za to.

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

————————————————————–

Shailin Dhar, CEO i suosnivač, Method Media Intelligence, SAD

Nakon iskustva u radu u velikm agencijama i u oblasti affiliate marketing-a, Shailin je 2014 počeo da govori protiv obmana u advertajzingu. Prozvan „Krstaš protiv obmana“, Shailin je ozbiljno shvatio prevare u advertajzingu, zbog širih implikacija na ekonomiju i integritet otvorenog interneta.

Rad sa međunarodnim advertajzing telima, agencijskim grupacijama, oglašivačima, ad-tech firmama i firmama za verifikaciju oglasa u borbi protiv obmana o reklamiranju, učvrstio je svoj ugled u industriji kao vodeći stručnjak za to pitanje. Samostalan rad od 2014. godine doveo ga je do osnivanja Method Media Intelligence 2017. godine, kako bi njegov “krstaški rat” prešao na novi nivo, udruživanjem sa stručnjacima-istomišljenicima, koji mogu da pomognu da se zaista postigne uticaj na advertajzing industriju.


Snažno veruje u moto „Znanje je moć.“ Napisavši veći broj javno dostupnih članaka i istraživačkih tekstova na temu obmana u oglašavanju, njegov cilj je povećanje nivoa svesti u advertajzing industriji.

Shailin trenutno živi u Njujorku. Rođen u Delhiju u Indiji, nakon što je njegova porodica emigrirala iz Kašmira, sa roditeljima i mlađim bratom preselio se u Kaliforniju u petoj godini života. Takođe je živeo u San Francisku, Torontu, Sijetlu i Indiji.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.