[CANNES LIONS 2021] LIDIJA MILOVANOVIĆ, McCann Beograd: „Konkurencija će u Kanu biti oštrija nego ikada pre“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Jun.2021, 13:49

[CANNES LIONS 2021] LIDIJA MILOVANOVIĆ, McCann Beograd: „Konkurencija će u Kanu biti oštrija nego ikada pre“

I ove godine smo razgovarali sa kreativcima vodećih advertajzing agencija o učešću na predstojećem Cannes Lions Festivalu, o ovogodišnjim favoritima i o drugim bitnim pitanjima. Ovoga puta čast je pripala Lidiji Milovanović, Associate Creative Director-ici agencije McCann Beograd…Razgovor vodio Nenad Danilović

Da li je vaša agencija prijavila svoje radove za ovogodišnji Cannes Lions festival?

– Na ovogodišnji Cannes Lions festival izlazimo sa dva >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << rada. Prvi je “Ne odričem se“ i to u kategoriji Direct. Iza ovog fantastičnog projekta stoji tim talentovanih ljudi počev od Jane Savić Rastovac, naše kreativne direktorke, Jovana Milošević – Associate Creative Director, Lidija Milovanović – Associate Creative Director, Sandra Milojević – Senior Graphic Designer, Andrea Mitić – Account Manager i mnogih drugih. Sledeći rad je “Thank you, Doctors” i on će se takmičiti u nekoliko kategorija: Media, Outdoor, PR i Print and Publishing. U timu ovog projekta koji je takođe Jana vodila nalazim se ja, Marija Vićić – Communication Director for Creative Excellence, Nikola Nikolić – Head of Creativer Services, Radojka Bošković – Client Service Director, Marina Stojičić – Regional Account Manager, Marko Hrnjaković – Senior Art Director, Jovana Milošević – Associate Creative Director, Zdravko Kevrešan – Associate Creative Director i mnogi drugi.

Imate li svoje favorite među kampanjama posmatrano na svetskom nivou? Ako imate, navedite te kampanje i dajte svoje obrazloženje zašto u tim kampanjama vidite posebnu vrednost.

– Izdvojila bih kampanju koja se ističe svojom jednostavnošću i veoma upečatljivim pristupom. U pitanju je kampanja za Burger King / The Moldy Whopper. Za razliku od drugih, ovde je brand otišao korak dalje i na vrlo hrabar način komunicirao svoje vrednosti. Svedenost u art direkciji je samo doprinela da mi ova kampanja bude jedna od omiljenih.

Da li ste registrovali neke promene u organizaciji ovogodišnjeg Cannes Lions festivala? Kako ocenjujete te promene? Šta vam vaša intuicija govori, da li će biti povećano prisustvo agencija iz celog sveta sa svojim radovima na predstojećem festivalu? Da li očekujete bolju ili lošiju ponudu radova agencija, u kvalitativnom smislu?

– Ovogodišnji festival je neobičan u svakom pogledu. Održava se on line i obuhvata dvogodišnju produkciju. Konkurencija će biti oštrija nego ikada pre, pošto će agencije birati da predstave samo najbolje od najboljeg, a sudeći prema pregledu nagrađenih radova na drugim festivalima u ovoj sezoni, najbolje agencije nisu spavale i posvetile su svoje vreme istraživanju granica kreativnosti.

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.