Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Jun.2021, 14:41

[CANNES LIONS 2021] PREDRAG VOJINOVIĆ, Degordian Beograd: „Radujem se kampanjama koje će pogađati srca i potrebe potrošača u novim okolnostima, ali bez spominjanja reči k#$*na“

I ove godine smo razgovarali sa kreativcima vodećih advertajzing agencija o učešću na predstojećem Cannes Lions Festivalu, o ovogodišnjim favoritima i o drugim bitnim pitanjima. Ovoga puta čast je pripala Predragu Vojinoviću, Creative Strategist-u agencije Degordian Beograd…Razgovor vodio Nenad Danilović

Da li je vaša agencija prijavila svoje radove za ovogodišnji Cannes Lions festival?

– Ne. Godina je bila vrlo izazovna, najviše zbog pandemije, što >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << je uticalo i na budžete, ali i na ciljeve klijenata kada je komunikacija u pitanju. Verujemo da smo uradili izvanredan posao, ali da ni budžeti, ni teme nisu dovele do kampanja koje bismo prijavili baš za Kan.

Imate li svoje favorite među kampanjama posmatrano na svetskom nivou? Ako imate, navedite te kampanje i dajte svoje obrazloženje zašto u tim kampanjama vidite posebnu vrednost.

– Kreativna upotreba medija je nešto što me uvek iznova oduševi. Zbog toga bih izdvojio kampanju Master Card Wildlife Impact Gift Card. Kampanja Burger King, Moldy Whopper je sjajan primer izlaska iz zone komfora u industriji i kršenja mnogih pravila struke… Zapravo je u pitanju pomeranje granica, što zna da bude rizično, ali ako uspe, rezultat bude fantastičan baš poput ovog.

Da li ste registrovali neke promene u organizaciji ovogodišnjeg Cannes Lions festivala? Kako ocenjujete te promene? Šta vam vaša intuicija govori, da li će biti povećano prisustvo agencija iz celog sveta sa svojim radovima na predstojećem festivalu? Da li očekujete bolju ili lošiju ponudu radova agencija, u kvalitativnom smislu?

– Teško je dati odgovor na ovo pitanje, s obzirom da nismo učesnici festivala, a posebno jer je glavni deo festivala tek pred nama. Očekivanja su svake godine ista – najviša moguća. Kan je oduvek bio mesto gde se nalaze zasluženo najbolji, pa očekujem da tako bude i ove godine. Radujem se kampanjama koje će pogađati srca i potrebe potrošača u novim okolnostima, ali bez spominjanja reči k#$*na.

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






 Povezane vesti
[CANNES LIONS 2021] LIDIJA MILOVANOVIĆ, McCann Beograd: „Konkurencija će u Kanu biti oštrija nego ikada pre“

[CANNES LIONS 2021] LIDIJA MILOVANOVIĆ, McCann Beograd: „Konkurencija će u Kanu biti oštrija nego ikada pre“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Jun.2021, 13:49

I ove godine smo razgovarali sa kreativcima vodećih advertajzing agencija o učešću na predstojećem Cannes Lions Festivalu, o ovogodišnjim favoritima i o drugim bitnim pitanjima. Ovoga puta čast je pripala Lidiji Milovanović, Associate Creative Director-ici agencije McCann Beograd…Razgovor vodio...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.